O Paul Walker επέζησε από τη συντριβή, αλλά βρήκε τραγικό θάνατο καθώς κάηκε εγκλωβισμένος στην Πόρσε του, σύμφωνα με την αγωγή που κατέθεσε η κόρη του εναντίον της αυτοκινητοβιομηχανίας. Σύμφωνα με την αγωγή και τις πληροφορίες που επικαλείται και μεταδίδει το TMZ - όταν η Πόρσε τράκαρε και κόπηκε στα δύο η ζώνη ασφαλείας έσπασε τον κορμό του Walker ασκώντας πίεση με μεγάλη δύναμη, σπάζοντας έτσι τα πλευρά του και τη λεκάνη, "και τον παγίδευσε στο κάθισμα του οδηγού.

Στη μήνυση αναφέρεται πως η φωτιά ξέσπασε 1 λεπτό και 20 δευτερόλεπτα μετά την σύγκρουση, αλλά ο Walker ήταν ανήμπορος να αντιδράσει καθώς είχε παγιδευτεί ενώ ήταν ακόμα ζωντανός και κάηκε μέσα στην Porsche Carrera GT. Αν και το πόρισμα των αρχών για το αυτοκινητιστικό δυστύχημα που κόστισε τη ζωή στον ηθοποιό στις 30 Νοεμβρίου 2013, αναφέρει πως αιτία της συντριβής ήταν η υπερβολική ταχύτητα που είχε αναπτυχθεί (80 - 93 μίλα την ώρα), η μήνυση ισχυρίζεται πως η ταχύτητα ήταν μεταξύ 63 και 71 όταν χάθηκε ο έλεγχος του οχήματος και επιπλέον αναφέρει πως το αυτοκίνητο δεν θα προσέκρουε αν διέθετε το κατάλληλο σύστημα σταθεροποίησης. Η Meadow Walker και οι δικηγόροι της ισχυρίζονται πως η Porsche γνώριζε πως τα GT έχουν ιστορικό με ζητήματα αστάθειας και ελέγχου και πως το πρόβλημα θα μπορούσε να έχει λυθεί με την τοποθέτηση ενός συστήματος σταθεροποίησης το οποίο η εταιρεία αποφάσισε να μην εγκαταστήσει στην Carrera GT, παρόλο που ήταν πρότυπο για πολλά άλλα μοντέλα.

Στην ίδια μήνυση αναφέρονται και άλλα προβλήματα συμπεριλαμβανομένων ανεπαρκών πλευρικών ενισχύσεων στις πόρτες καθώς και ανεπάρκεια ασφαλείας στην ενίσχυση του συστήματος καυσίμων που θα απέτρεπε το όχημα από το να τυλιχτεί στις φλόγες. Ο δικηγόρος της κόρης του ηθοποιού, αναφέρει στο TMZ πως η Porsche Carrera GT είναι ένα επικίνδυνο αυτοκίνητο που δεν ανήκει στον δρόμο, ωστόσο δεν δίνει στοιχεία για το ύψος της αποζημίωσης.

Πηγή: lifo
 
Top