Για το εκ γενετής πρόβλημα που αντιμετωπίζει με τη μέση της αλλά και για την προσωπική της ζωή, μίλησε η Ελεονώρα Μελέτη.

Η παρουσιάστρια αποκάλυψε πως «είμαι χάλια από τη μέση μου! Έκλαιγα πριν βγω στην εκπομπή! Είναι εκ γενετής πρόβλημα και είναι σε έξαρση. Έχει εξαντληθεί η υπομονή μου! Είναι σε τραγική έξαρση τώρα. Έχω πρακτικά θέματα και προβλήματα. Δεν μπορώ να βάλω τακούνι, δεν μπορώ να κάτσω, να τρέξω, να περπατήσω. Μόνο ξαπλωμένη μπορώ να είμαι!»

Μιλώντας για την προσωπική της ζωή, δηλώνει πως «είμαι πολύ καλά στα προσωπικά μου!» και εξηγεί, πως δεν κρύβεται από κανέναν:

«Δεν κρύβω κάτι και δεν κρύβομαι από κανέναν! Απλά έχω καταλάβει πως μπορείς να κάνεις πάρα πολύ ωραία τη ζωή σου, χωρίς να δίνεις κανένα δικαίωμα!»

Όσο για το ποιο θεωρεί πως είναι το σημαντικότερο πρόβλημα σε μια σχέση;

«Η έλλειψη επικοινωνίας είναι το βασικότερο. Από εκεί ξεκινάνε όλα τα προβλήματα, και από το πόσο διατεθειμένος είσαι όταν εντοπίσεις ένα πρόβλημα να το λύσεις και να μην εθελοτυφλείς, να μην γυρνάς την πλάτη και να μην εφησυχάζεις!»

Τέλος, εξηγεί και για το αν δίνει δεύτερες ευκαιρίες:

«Όταν δεις το πρόβλημα, εστιάζεις σε αυτό και το συζητάς. Αν δεις πως δεν υπάρχει πρόθεση, είναι χαμένο το παιχνίδι! Δεν έχει να κάνει με τις δεύτερες ευκαιρίες!»
Πηγή: Πρωινό mou-star
 
Top