Δυσάρεστη τροπή πήραν οι σχέσεις που διατηρούσε με την πρώην συντροφό του, Μαριάντα Πιερίδη, ο Δημήτρης Καμενίδης.

Η γνωστή τραγουδίστρια μετά από πρόσφατο διαπληκτισμό που είχε με τον επιχειρηματία και πρώην σύντροφό της, στο νέο σπίτι που εκείνη νοίκιασε μετά τον χωρισμό τους, κατέφυγε στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής και έκανε καταγγελία εναντίον του με αποτέλεσμα να του γίνουν συστάσεις μετά από εισαγγελική παρέμβαση.

Ο ίδιος έδωσε τη δική του απάντηση στην κάμερα του Star: «Σημασία δεν έχει τι συνέβη, αλλά όντως η Μαριάντα ζήτησε να μου γίνουν συστάσεις. Δεν πίστευα ποτέ ότι θα έκανε κάτι τέτοιο, την ευχαριστώ για αυτό. Εντάξει, δεν έγινε και τίποτα».

Στη συνέχεια συμπλήρωσε: «Δεν έχουμε τίποτα να πούμε πλέον και πιστεύω πως δεν θα έχουμε κάποια επαφή στο μέλλον. Δεν περίμενε κανένας μας πως τα πράγματα θα εξελιχθούν έτσι, ειδικά αν μου έκανες την ερώτηση αυτή πριν έναν χρόνο. Προφανώς οι καταστάσεις εξελίχθηκαν με τέτοιο τρόπο, που ήταν πάνω από τις δυνάμεις μου να τις χειριστώ. Πιστεύω πως στο τέλος όλα θα είναι καλά και θα δικαιωθώ. Όταν δεν τελειώνουν όμορφα τα πράγματα μένει μια πικρία, αλλά στην παρούσα φάση θεωρώ δεν έχω κάνει κάτι λάθος και πως ήμουν απόλυτα έντιμος και σωστός στη σχέση μου. Θα παραμείνω θαυμαστής της!».

Πηγή: newsbeast
 
Top