Ο Μίκαελ Σουμάχερ ανακοίνωσε ότι θα εγκαταλείψει την F1 στο τέλος της χρονιάς. Η ανακοίνωση για τέλος της δεύτερης καριέρας του ήρθε μια εβδομάδα μετά από εκείνη που έλεγε ότι ο Χάμιλτον θα πάρει τη θέση του στη Mercedes το 2013.

Μιλώντας στα Μ.Μ.Ε στη Σουζούκα επιβεβαίωσε το γεγονός δεν θα αγωνιστεί τη νέα χρονιά, αφού ο ίδιος θεωρεί ότι δεν υπάρχει το κίνητρο για να συνεχίσει στο άθλημα.

«Αποφάσισα να εγκαταλείψω στο τέλος της χρονιάς, παρόλα αυτά είμαι σε θέση και έχω τη δύναμη να συμμετάσχω με τους καλύτερους οδηγούς που βρίσκονται γύρω μου. Αλλά από μια πλευρά πρέπει να πεις «γεια» και αυτό θα κάνω στο τέλος της χρονιάς. Κατά τη διάρκεια του περασμένου μήνα δεν ήμουν σίγουρος εάν είχα το κίνητρο και την ενέργεια τα οποία είναι απαραίτητα για να συνεχίσεις. Δεν είναι στο στυλ μου να κάνω κάτι όταν συναισθηματικά δεν είμαι 100% έτοιμος. Με την σημερινή απόφαση γνωστοποιώ τις αμφιβολίες αυτές. Τελικά, η φιλοδοξία μου και η ευχαρίστηση της οδήγησης δεν εκπληρώνουν την ανταγωνιστικότητα μου», είπε ο Σουμάχερ.

Πηγή: cityauto
 
Top