Η Νικόλ Κίντμαν παντρεύτηκε με τον Τομ Κρουζ όταν εκείνη ήταν μόλις 23 χρόνων και πέρασαν μαζί ένα μεγάλο διάστημα, προτού αποφασίσουν να πάρουν χωριστούς δρόμους. Από τότε σπάνια μίλαγε για τον πρώην σύζυγό της δημόσια, όμως τώρα αποφάσισε να ανοίξει την καρδιά της.

Αναφερόμενη στο Τομ Κρουζ σε συνέντευξή της ανέφερε μεταξύ άλλων: «Παντρεύτηκα πολύ μικρή και όλα έγιναν γρήγορα. Δεν το μετανιώνω όμως , γιατί με τον Τομ υιοθέτησα δυο παιδιά, την Μπέλα και τον Κόνορ και ήμουν ευτυχισμένη για ένα μεγάλο διάστημα της ζωής μου».

Παράλληλα, μίλησε και για το τέλος του γάμου τους: «Όταν είδα πως δεν πήγαινε καλά ο γάμος μου, έπρεπε να ψάξω βαθιά μέσα μου για να ξαναβρώ τον δρόμο μου. Πέρασα κατάθλιψη επειδή δεν μπορούσαμε να κάνουμε παιδιά, αλλά όλο αυτό ήταν μέρος του να ωριμάσω».

«Προσπαθούσα να κάνω παιδιά με τον Τομ, αλλά δεν γινόταν. δεν καταλάβαινα τι έφταιγε. Έκανα τα πάντα για να μείνω έγκυος. Όταν έμεινα από τον τωρινό μου σύζυγο αισθάνθηκα λες και συνέβη κάποιο θαύμα», κατέληξε.

Πηγή: iefimerida
 
Top