Ξεκίνησε για μία απλή και συνηθισμένη σύνδεση ρεύματος, για ένα νέο κατάστημα που ανοίγει, κι αυτό που έγινε τελικά ήταν...
να πληρώσει 1.050 ευρώ περισσότερα από λάθος υπαλλήλων, αλλά και να υποστεί μία πρωτόγνωρη ταλαιπωρία!
Ο λόγος για τον Πατρινό επιχειρηματία Γιάννη Γεωργιόπουλο ο οποίος πήγε στη ΔΕΗ για να ζητήσει την παροχή στο όνομά του, κατάστημα της οδού Γούναρη. Αφού περίμενε στην ουρά για ώρα, του είπαν ότι έπρεπε να πάει στην αγροτική τράπεζα να πληρώσει. Κατέβαλε κάτι παραπάνω από 1.000 ευρώ κι ύστερα επέστρεψε στη ΔΕΗ για να ετοιμάσει τα χαρτιά.
Εκεί του ζητήθηκαν άλλες δύο δόσεις των 500 και των 550 ευρώ αντιστοίχως. Έδωσε κι αυτά και έφυγε έχοντας ανακουφιστεί από το τέλος της ταλαιπωρίας. Όταν όμως μίλησε με τον ηλεκτρολόγο του εκείνος έπεσε απ' τα σύννεφα βλέποντας ότι το συνολικό ποσό που είχε καταβληθεί ήταν μεγαλύτερο από αυτό που έπρεπε.
Έτσι ο επιχειρηματίας ξαναπήγε στη ΔΕΗ και αφού περίμενε επί δύο ώρες σχεδόν, πέρασε από τρία διαφορετικά γραφεία ακούγοντας και την παρατήρηση υπαλλήλου η οποία αρνιόταν πως είχε γίνει λάθος με τα χρήματα, απευθύνθηκε στον διευθυντή και εκεί, εν τέλει, εντοπίστηκε το λάθος. Που ήταν τα 1.050 ευρώ που κατέβαλε επιπλέον, χωρίς φυσικά να του ζητηθεί έστω μια συγγνώμη...
Πηγή: dete