Τον λόγο για τον οποίο οι πέντε πρωταγωνιστές του «Παρά Πέντε» δεν κάνουν πλέον παρέα εξήγησε στην εκπομπή Join Us ο Γιώργος Καπουτζίδης, ενώ δεν παρέλειψε να σχολιάσει το «πάγωμα» της τηλεοπτικής σειράς «Εθνική Ελλάδος».

Αναφερόμενος στο «Παρά Πέντε, ο Γ. Καπουτζίδης αποκάλυψε γιατί οι πρωταγωνιστές της σειράς δεν κάνουν πλέον παρέα:

«Άλλαξαν οι συνθήκες. Ήμασταν πάρα πολύ δεμένη παρέα. Η καθημερινότητά μας ήταν κοινή. Η προσωπική μου ζωή ήταν αυτοί οι άνθρωποι. Και αυτός είναι ένας λόγος που όσο ήμουν στο “Παρά Πέντε” έχασα άλλους φίλους που είχα πριν. Και ευτυχώς, κάποιους τους ξαναβρήκα. Αλλάζει η καθημερινότητά σου, κάνεις άλλες παρέες, κάνεις άλλες σχέσεις, είναι σα να μου λες “γιατί δεν κάνεις παρέα με τους φίλους από το Λύκειο”. Γιατί δεν γίνεται».

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στο «πάγωμα» της σειράς «Εθνική Ελλάδος»:

«Είπαμε στο κανάλι ότι δεν μπορούμε να συνεχίσουμε. Ο προγραμματισμός μας ήταν να γυρίσουμε 7 επεισόδια τον Ιούλιο μέχρι τον Σεπτέμβριο. Είχαμε πολύ δύσκολο πρόγραμμα, πολύ δύσκολα γυρίσματα και αυτή η ιστορία τελειώνει σε ένα παγοδρόμιο της Ευρώπης, όπου η Εθνική Ελλάδος αγωνίζεται στους τελικούς του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Αυτό είναι το φινάλε, αυτός ήταν ο στόχος, αυτό είναι το τέλος αυτής της διαδρομής αυτών των γυναικών και χρειαζόταν να ταξιδέψουμε 15 μέρες στο εξωτερικό. Οι πρώτες επαφές είχαν γίνει με τη Ρουμανία. Αυτό θα γινόταν το Σεπτέμβριο που ήμασταν όλοι ελεύθεροι. Και ξαφνικά γίνεται αυτό που γίνεται και πηγαίνουν όλα πίσω. Δεν υπάρχει, λοιπόν, η δυνατότητα να ολοκληρωθεί αυτή η ιστορία, αυτή τη στιγμή. Θα κάνουμε υπομονή, θα είμαστε αισιόδοξοι και είμαστε ψύχραιμοι. Εγώ σκοπεύω να συνεχίσω με τα υπόλοιπα επεισόδια και θέλω να πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε.

Είχα καταλάβει από τον Ιούνιο ότι θα σταματήσει η σειρά. Νομίζω όμως ότι ακόμη και τότε δεν στεναχωρήθηκα τόσο πολύ γιατί μέσα μου έχω την αισιοδοξία ότι θα ολοκληρωθεί. Και ο στόχος μου άλλωστε είναι να γίνει έτσι όπως πρέπει. Δεν έχει τελειώσει μέσα μου αυτό και πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε».




 
Top