Επτά χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας της γέφυρας Ρίου - Αντίρριου και τα πράγματα είναι πλέον εντελώς διαφορετικά. Αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των οδηγών που επιλέγουν να περάσουν απέναντι με το πλοία της γραμμής, αντί της γέφυρας...
Αιτία, η δύσκολη οικονομική περίοδος που διανύουμε, η οικονομική δυσπραγία και το ακριβό για τις τσέπες όλο και περισσοτέρων οδηγών αντίτιμο των διοδίων.
Σε αυτό πρέπει να υπολογιστεί, ότι οι επαγγελματίες της μεταφοράς ποτέ δεν θεώρησαν πως η διέλευση μέσω της γέφυρας είναι φτηνό προϊόν για αυτούς, πόσο μάλλον σήμερα που τα έξοδά τους έχουν αυξηθεί με γεωμετρική πρόοδο, σε αντίθεση με τα έσοδα και τις τιμές του μεταφορικού έργου.
Σήμερα το κόστος διέλευσης με τα φέρι είναι σχεδόν το μισό, από αυτό της γέφυρας.
Τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της τα αυτοκίνητα που επέλεγαν τα πλοία δεν ξεπερνούσαν τα 50 ημερησίως, σήμερα όμως έφτασαν τα 350 και αυξάνονται κάθε ημέρα, όπως μας λένε οι ναυτεργάτες που βλέπουν να διατηρούνται οι θέσεις εργασίας τους, σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο.
Πολλοί είναι εκείνοι που επιλέγουν και την ομαδική μετακίνηση, κυρίως εάν εργάζονται στην μια ή την άλλη πλευρά, με αποτέλεσμα το ναύλο να είναι ελάχιστο, ενώ δεν πρέπει να αγνοηθεί το γεγονός ότι οι πεζοί ταξιδεύουν δωρεάν, επιλέγοντας την αστική συγκοινωνία για να φτάσουν από τις προβλήτες στον προορισμό τους.
Σε κάθε περίπτωση η κρίση είναι ίσως η χρυσή ευκαιρία για τους εργαζόμενους στα μικρά πλοία, να δουν την δουλειά τους να ανακάμπτει και τις θέσεις εργασίας τους να παραμένουν ζωντανές και γιατί όχι, να αυξάνονται.
Πηγή: thebest
Αιτία, η δύσκολη οικονομική περίοδος που διανύουμε, η οικονομική δυσπραγία και το ακριβό για τις τσέπες όλο και περισσοτέρων οδηγών αντίτιμο των διοδίων.
Σε αυτό πρέπει να υπολογιστεί, ότι οι επαγγελματίες της μεταφοράς ποτέ δεν θεώρησαν πως η διέλευση μέσω της γέφυρας είναι φτηνό προϊόν για αυτούς, πόσο μάλλον σήμερα που τα έξοδά τους έχουν αυξηθεί με γεωμετρική πρόοδο, σε αντίθεση με τα έσοδα και τις τιμές του μεταφορικού έργου.
Σήμερα το κόστος διέλευσης με τα φέρι είναι σχεδόν το μισό, από αυτό της γέφυρας.
Τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της τα αυτοκίνητα που επέλεγαν τα πλοία δεν ξεπερνούσαν τα 50 ημερησίως, σήμερα όμως έφτασαν τα 350 και αυξάνονται κάθε ημέρα, όπως μας λένε οι ναυτεργάτες που βλέπουν να διατηρούνται οι θέσεις εργασίας τους, σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο.
Πολλοί είναι εκείνοι που επιλέγουν και την ομαδική μετακίνηση, κυρίως εάν εργάζονται στην μια ή την άλλη πλευρά, με αποτέλεσμα το ναύλο να είναι ελάχιστο, ενώ δεν πρέπει να αγνοηθεί το γεγονός ότι οι πεζοί ταξιδεύουν δωρεάν, επιλέγοντας την αστική συγκοινωνία για να φτάσουν από τις προβλήτες στον προορισμό τους.
Σε κάθε περίπτωση η κρίση είναι ίσως η χρυσή ευκαιρία για τους εργαζόμενους στα μικρά πλοία, να δουν την δουλειά τους να ανακάμπτει και τις θέσεις εργασίας τους να παραμένουν ζωντανές και γιατί όχι, να αυξάνονται.
Πηγή: thebest