Η Χριστίνα Μουστάκα μίλησε πρώτη φορά για τον χωρισμό της με τον Χρήστο Χολίδη σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Hello».

Το ζευγάρι έριξε τίτλους τέλους το καλοκαίρι μετά από ενάμιση χρόνο σχέσης, επειδή, σύμφωνα με κάποια δημοσιεύματα, η συνεργάτιδα της Ναταλίας Γερμανού αρνήθηκε την πρόταση γάμου που της έκανε ο τραγουδιστής.

«Ξέρουμε όλοι ότι τα περιοδικά έχουν τάση να μεγεθύνουν πολλές φορές τα πράγματα και να τα παρουσιάζουν διαφορετικά από ότι πραγματικά είναι! Επειδή το θέμα του χωρισμού μου από το Χρήστο είναι πολύ προσωπικό, θα ήθελα να παραμείνει έτσι. Αυτό που μπορείς να κρατήσεις είναι ότι ο Χρήστος εκτός από ένας πολύ ταλαντούχος καλλιτέχνης, είναι και ένας άνθρωπος με πολύ καλή ψυχή. Πάντα θα τον σέβομαι, πάντα θα τον εκτιμώ και θα τον σκέφτομαι με πολλή αγάπη. Και όπως έχω πει και στον ίδιο, θα χαίρομαι πολύ να τον βλέπω να προοδεύει και να εξελίσσεται, τόσο στην επαγγελματική όσο και στην προσωπική του ζωή. Τώρα τι έγινε ή δεν έγινε, είναι κάτι που ξέρουμε μόνο εμείς οι δύο» ανέφερε.

Ερωτηθείσα αν ο Χρήστος Χολίδης επικοινώνησε μαζί της για να της ευχηθεί καλή επιτυχία στην εκπομπή «Namaste» όπου συμμετέχει, η ίδια απάντησε: «Όπως είπα, ό,τι αφορά τον Χρήστο είναι δικά μας».

Αναφερόμενη στο καλοκαίρι της, αποκάλυψε πως πέρασε καλά παρά το χωρισμό της. «Δεν είχα προγραμματίσει τίποτα και τελικά έκανα τα περισσότερα από κάθε άλλη φορά. Έχω μάθει στη ζωή μου, όποια δυσκολία κι αν παρουσιαστεί μπροστά μου, να την αντιμετωπίζω με αισιοδοξία. Δεν κάθομαι να κλαίω τη μοίρα μου και να λέω “ποπο τι έγινε…”. Κρατάω τα θετικά και προχωράω μπροστά».

Όσο για το εάν είναι έτοιμη να ερωτευτεί ξανά; «Αυτό το είμαι “έτοιμη να ξαναερωτευτώ”, δεν το κατάλαβα ποτέ! Ο έρωτας είναι απρόβλεπτος. Έρχεται από εκεί που δεν το περιμένεις».


 
Top