Οι εύποροι πελάτες της Hermès δεν έδειξαν καμία πρόθεση… λιτότητας και ο όμιλος πολυτελών προϊόντων ανακοίνωσε αύξηση 13% στις πωλήσεις α΄ τριμήνου.
Η Hermès International, γνωστή για δημοφιλή πολυτελή προϊόντα όπως οι τσάντες Birkin, εμφάνισε πωλήσεις 856,8 εκατ. ευρώ στο α΄ τρίμηνο του έτους.
Τα μεγέθη ήταν καλύτερα των αναμενόμενων.
Οι πωλήσεις στην Ασία (πλην Ιαπωνίας) αυξήθηκαν 17%, στην Ευρώπη 12% και στην αμερικανική ήπειρο 11%.
Πηγή: euro2day