Οι εύποροι πελάτες της Hermès δεν έδειξαν καμία πρόθεση… λιτότητας και ο όμιλος πολυτελών προϊόντων ανακοίνωσε αύξηση 13% στις πωλήσεις α΄ τριμήνου.

Η Hermès International, γνωστή για δημοφιλή πολυτελή προϊόντα όπως οι τσάντες Birkin, εμφάνισε πωλήσεις 856,8 εκατ. ευρώ στο α΄ τρίμηνο του έτους.

Τα μεγέθη ήταν καλύτερα των αναμενόμενων.

Οι πωλήσεις στην Ασία (πλην Ιαπωνίας) αυξήθηκαν 17%, στην Ευρώπη 12% και στην αμερικανική ήπειρο 11%.

Πηγή: euro2day
 
Top