Μετά από 28 χρόνια στον χώρο της μόδας ο Νικόλας, ο πιο διάσημος σχεδιαστής μόδας στην Θεσσαλονίκη, αποφάσισε να αλλάξει γραμμή πλεύσης και να ανοίξει φούρνο.

«Από το 2010 και μετά, τα πράγματα άρχισαν να δυσκολεύουν πολύ. Η κρίση με βοήθησε να καταλάβω πως ως εδώ ήταν. Στις 28 Δεκεμβρίου του 2012 έκλεισα το ατελιέ και την μπουτίκ μου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Πέρασαν οι γιορτές και στις 15 Ιανουαρίου 2013 αποφάσισα να ανοίξω έναν φούρνο. Στις 26 Μαρτίου άνοιξα το μαγαζί μου στην Κάτω Τούμπα, στην οδό Ανατολικής Θράκης». Αυτό δήλωσε ο σχεδιαστής που είχε υπογράψει το νυφικό της Φαίης Σκορδά στο fthis.

Προσθέτοντας «Είχα φτάσει στα όρια μου. Προσπαθούσα να πείσω τον εαυτό μου πως έφτασε η στιγμή να αποχωρήσω από τη μόδα. Τώρα πια, κοιμάμαι ήσυχος τα βράδια. Ξυπνάω στις 5.30 το πρωί και ανοίγω στις 7 τον φούρνο. Έχω ψωμιά, γλυκά, βουτήματα, ζύμες, γλυκά κουταλιού και ότι άλλο υπάρχει σε ένα φούρνο».

Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης ο σχεδιαστής κάνει χιούμορ και για το πως αντιμετωπίζει πλέον τις πρώην του πελάτισσες «Από εκει που οι πελάτισσές μου πρόσεχαν την διατροφή τους για να δείχνουν ωραία τα ρούχα πάνω τους, τώρα τις προτρέπω να φάνε κάτι από τον φούρνο μου!».

Πηγή: iefimerida
 
Top