Για τις δύσκολες ώρες που πέρασε όταν έπεσε σε κώμα μίλησε ο Σταμάτης Μαλέλης σε συνέντευξη που παραχώρησε σε εβδομαδιαία εφημερίδα.

«Είχα παραισθήσεις, έβλεπα χρώματα, πολλά χρώματα. Και πολλές ιστορίες που δεν είχαν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Ένιωθα ότι είχα επαφή με το περιβάλλον, ότι ήμουν σε ένα κρεβάτι αλλά όχι σε αυτό που ήμουν πράγματι και είχα κανονική επαφή με το περιβάλλον. Άρα ήταν όλα μια παραίσθηση. Σαν να ζούσα μια παράλληλη ζωή. (...) Το πρώτο πράγμα που είδα όταν άνοιξα τα μάτια μου ήταν η κόρη μου. Μου την έφεραν να δουν αν την αναγνωρίζω και να διαπιστώσουν αν έχω πάθει εγκεφαλική βλάβη. Γιατί 15 μέρες ήταν πολύ πιθανόν να είχα πάθει κάποια βλάβη στον εγκέφαλο». Αυτό δήλωσε στην εφημερίδα News ο Σταμάτης Μαλέλης.

Προσθέτοντας πως « Όσοι παθαίνουν έμφραγμα αποκτούν φοβίες για τη ζωή τους. Εμένα μου βγήκε το αντίθετο, γιατί είχα κατάθλιψη. Και όταν φτάνω στον θάνατο και γυρίσω, δεν έχω λόγο να φοβηθώ».

Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης -απόσπασμα της οποίας αναδημοσίευσε το gossiptv- ο Σταμάτης Μαλέλης σχολιάζει το πως του φέρθηκαν όσο εκείνος βρισκόταν στο κρεβάτι του πόνου «Ήταν συγκλονιστικό για εμένα το πόσο γενναία και γλυκά μου φέρθηκαν τα blogs και τα sites. Και πόσο διακριτικά. Με αντιμετώπισαν με πολλή καθαρότητα. Εκτός από ένα σχόλιο στο blog της Χρυσής Αυγής που έγραψαν ''ψόφα ρε κομμούνι'', δεν υπήρχε κάτι άλλο».

Τέλος, ο Γενικός Διευθυντής Ειδήσεων και Ενημέρωσης του Star επισήμανε πως «Εγώ τα φώτα τα έχω γραμμένα. Η ζωή μου δεν έχει σχέση ούτε με τα φώτα, ούτε με τις δημοσιότητες. Είναι τελείως διαφορετική από ότι νομίζει ο περισσότερος κόσμος. Δεν είμαι celebrity, ούτε κάνω τέτοια ζωή. Βρέθηκα στην τηλεόραση τυχαία».

Πηγή: iefimerida
 
Top