Η Παναγιώτα Βλαντή άνοιξε την καρδιά της και μίλησε για πρώτη φορά για τον χωρισμό της.

Η ηθοποιός παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό Helloκαι εκεί αναφέρθηκε και στις δύσκολες στιγμές στην προσωπική της ζωή από τον χωρισμό αυτό. «Δεν θα ήθελα να μιλήσω για αυτό γιατί δεν θα είμαι ήρεμη» τόνισε αναφέροντας πόσο το πόσο δύσκολο τη ς είναι να το συζητά.

«Το αντιμετωπίζω όπως όλες οι γυναίκες που κλαίνε, πονάνε ή χαίρονται για κάτι» είπε και συνέχισε αναφορικά με το πού βρίσκει το αντίβαρό της: «Εξαρτάται από την δύσκολη στιγμή και αν αυτή έχει να κάνει με μια συνεργασία ή με ένα χωρισμό. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν διαχωρίζω την δουλειά από την ζωή μου. Κλείνομαι στον εαυτό μου στεναχωριέμαι. Δεν είμαι από τους ανθρώπους που είναι «έξω καρδιά» και λένε «πάμε για άλλα». Το «πάμε παρακάτω» δεν είναι μια λέξη που εγώ λέω εύκολα.» Το αντίβαρο στα δύσκολα πιστεύει πως είναι ο χρόνος. Μετά από έναν χωρισμό δεν ανοίγεται εύκολα. «Είμαι σκεπτική απέναντι σε αυτά τα θέματα».

Πηγή: gossip-tv
 
Top