Για τη φιλοσοφία της ζωής του (και την προκαταβολή που πήρε) μίλησε ο Κώστας Βουτσάς σε συνέντευξη που έδωσε σε εβδομαδιαίο περιοδικό.

«Στον Ακάλυπτο υποδύομαι τον Σουλτάνο, έναν άνθρωπο μεγάλο σε ηλικία ο οποίος βρίσκεται στη φυλακή και είναι πλέον άρχοντας. Τα γυρίσματα τα δικά μου κράτησαν τρεις μέρες και για να εξηγούμαστε ζήτησα και πήρα τα χρήματά μου προκαταβολικά». Αυτό δήλωσε ο δημοφιλής ηθοποιός στο Hello.

Προσθέτοντας, όσον αφορά τη φιλοσοφία της ζωής του: «Αυτή είναι η φιλοσοφία μου! Αν δουλεύεις δεν αρρωσταίνεις. Αλλωστε εγώ δεν πηγαίνω κάπου για να δουλέψω, αλλά για να παίξω. Από την άλλη όταν βρίσκεσαι σε κάποια δουλειά, ο κόσμος σε θυμάται. Εχω και μια δική μου φιλοσοφία η οποία λέει πως το 80% της επιτυχίας των ηθοποιών έγκειται στο να εμφανίζονται».

Πηγή: iefimerida
 
Top