Είναι πασίγνωστη και γοητευτική Ελληνίδα πρωταγωνίστρια. Σε πρόσφατη συνέντευξη της στην Ρενέ Σαραντινού και στο «Λοιπόν» που κυκλοφορεί δεν δίστασε να παραδεχτεί πως υπήρξε περίοδος που στο ψυγείο της μόνο μια ντομάτα, αλλά και πως ο πατέρας της ήταν αλκοολικός.

Διαβάστε κάποια από τα πιο ενδιαφέροντα αποσπάσματα της συνέντευξης της Ευαγγελίας Μουμούρη.

– Χωρίς χρήματα έχεις μείνει;

«Είχα μείνει ακόμη και όταν δούλευα. Έκανα δύο δουλειές τότε, αλλά είχα μείνει χωρίς χρήματα. Δεν έλεγα στη μαμά και στον παππού μου ότι μου είχαν τελειώσει τα λεφτά. Στο ψυγείο μου δεν είχα τίποτα, μια ντομάτα μόνο. Όταν ήρθε η μαμά μου στο σπίτι και το είδε, ταράχτηκε. Είπα ότι θα ζήσω μόνο από τη δουλειά μου και το πήρα πατριωτικά, ήταν… κωλοπαιδισμός. Κάναμε οικογενειακό συμβούλιο και μου είπαν ότι δεν είμαι ορφανή, έχω οικογένεια, που υπάρχει για να με στηρίζει».

– Χρειάστηκε θάρρος ψυχής να παραδεχθείς ότι ο πατέρας σου ήταν αλκοολικός; Δεν μας είχες βάλει ποτέ «μέσα» σε τόσο προσωπική σου υπόθεση.

«Μιλούσα για μένα, όχι για τον μπαμπά μου. Πώς ένα παιδί αντιμετωπίζει τον αλκοολισμό μέσα στο σπίτι. Δεν έπινα εγώ, αλλά εγώ είχα το πρόβλημα. Όταν μπορείς και κάνεις τέτοια εκμυστήρευση, δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να λέω ψέματα. Δεν μου ήταν εύκολο αυτό που έκανα».

– Γιατί το έκανες;

«Έτσι, δεν ξέρω γιατί. Δεν πίστευα ότι θα μπορούσα να το κάνω αυτό, ποτέ, αλλά νόμισα ότι ήρθε η στιγμή να το κάνω».

– Ένιωσες καλύτερα μετά ή το μετάνιωσες;

«Όλοι μιλάνε, κανείς δεν σκέφτεται τα παιδιά σε μια οικογένεια που αντιμετωπίζει προβλήματα. Εξεπλάγην μετά με το πόσοι άνθρωποι μου έστελναν μηνύματα για τη δική τους οικογένεια. Όταν βλέπεις ότι ένας άλλος άνθρωπος έχει το ίδιο πρόβλημα με σένα, που εσύ δεν μπορείς να το πεις σε κανέναν, ούτε στους συμμαθητές σου στο σχολείο, κάνεις σαν να μην υπάρχει και όλα τα κρατάς μέσα σου, όταν αυτός ο άλλος το λέει, νιώθεις ότι δεν είσαι μόνος. Αυτό ήθελα να κάνω, να πω ότι μπορεί να νιώθεις μόνος, να κρύβεσαι, αλλά δεν είσαι. Υπάρχω κι εγώ, έχω προχωρήσει τη ζωή μου, δεν ζω στη σκιά του προβλήματος ενός άλλου ανθρώπου που έτυχε να είναι ο πατέρας μου».

– Εσύ δεν πίνεις.

«Όχι, δεν έχω μεθύσει ποτέ στη ζωή μου. Θα ήθελα πολύ μια φορά να το κάνω. (Γέλια.) Ένα ποτήρι κρασί θα το πιω. Δεν είμαι άρρωστη εγώ, ο μπαμπάς μου ήταν…»

– «Έχασες» τον μπαμπά σου από τον αλκοολισμό που αντιμετώπιζε;

«Ναι».


Πηγή: entertv
 
Top