Μέσω γραπτής δήλωσης απάντησαν οι Θοδωρής Ζαγοράκης και Ηλίας Βιολίδης στην υπόθεση της δίωξης που ασκήθηκε εναντίον τους...

από τον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης.

«Έχοντας πλήρη συναίσθηση του παιγνιδιού που παίχτηκε εις βάρος μου και της σκοπιμότητας που εξυπηρετούσε η εκτόξευση λάσπης προς το πρόσωπό μου, δηλώνω με ικανοποίηση, πως επιτέλους η ελληνική δικαιοσύνη –σύμφωνα με δημοσιεύματα- στην οποία έχω απόλυτη εμπιστοσύνη, θ αποφανθεί για όλα και υποχρεωτικά πλέον θα δοθεί ένα οριστικό τέλος στην υπόθεση που ταλαιπωρεί προσωπικά εμένα αλλά και την οικογένεια του ΠΑΟΚ», ήταν η δήλωση του πρώην προέδρου της μακεδονικής ΠΑΕ.

Από την πλευρά του, ο πρώην αντιπρόεδρος της ομάδας τόνισε: «Από τη στιγμή που θα βρεθώ ενώπιων της δικαιοσύνης, κάτι που κι εγώ ο ίδιος επιθυμώ, θα κατατεθούν από την πλευρά μου όλα εκείνα τα αποδεικτικά στοιχεία, που θα οδηγήσουν στο να λάμψει η αλήθεια και θα βάλουν οριστικά ένα τέλος σε όλη αυτή τη φαρσοκωμωδία η οποία παίζεται εδώ και δύο μήνες».

Πηγή: naftemporiki
 
Top