Η Κατερίνα Καινούργιου και ο Γιώργος Σαμαράς είναι ζευγάρι. Μπορεί κανένας από τους δύο να μην έχει επιβεβαιώσει με δηλώσεις τη σχέση τους...

ωστόσο, οι φωτογραφίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, δείχνουν ένα ερωτευμένο ζευγάρι.

Η Κατερίνα Καινούργιου μίλησε για πρώτη φορά στο περιοδικό Hello για τη σχέση της με τον ποδοσφαιριστή. Η παρουσιάστρια παραδέχτηκε ότι η στιγμή που κρατάει από την καλοκαιρινή παρέα είναι το γεγονός ότι έχει γνωρίσει πολύ ωραίους ανθρώπους με χιούμορ και νιώθει πολύ τυχερή που μπήκαν στη ζωή της, ενώ θέλει σύντομα να ξαναζήσει τις ξέγνοιαστες στιγμές που πέρασε.

Όσο για τις φωτογραφίες της με τον Γιώργο Σαμαρά που έχουν δημοσιευθεί, η ίδια δήλωσε: «Είμαι πολύ ειλικρινής ως άνθρωπος και δεν μου αρέσει να κοροϊδεύω κανέναν. Το να σου πω ότι δεν είμαι με τον Γιώργο, όταν υπάρχουν φωτογραφίες από τις διακοπές μας, θα είναι σαν να κοροϊδεύω τον κόσμο. Από την άλλη δε μπορώ να επιβεβαιώσω κάτι γιατί θέλω να προστατεύσω ένα κομμάτι της προσωπικής μου ζωής».

Η παρουσιάστρια μίλησε επίσης για την απόσταση που την χωρίζει με τον Γιώργο Σαμαρά: «Όταν δύο άνθρωποι περνάνε καλά μαζί και θέλουν ο ένας τον άλλο, τα αδύνατα μπορούν να γίνουν δυνατά. Από εκεί και πέρα θέλει προσπάθεια», ενώ δήλωσε ότι βρίσκεται σε ήρεμη περίοδο της ζωής της: «Βρίσκομαι σε μία από τις πιο ήρεμες περιόδους της ζωής μου. Κάνω focus στη δουλειά μου, θέλω να δημιουργήσω διάφορα πράγματα, τα έχω βρει μια χαρά με τον εαυτό μου».

Όσο για το αν είναι ερωτευμένη; Η παρουσιάστρια δήλωσε: «Είμαι πολύ καλά»!

Πηγή: gossiptv
 
Top