Με κατάνυξη έγιναν οι περιφορές των επιταφίων στους Ιερούς Ναούς της Πάτρας. Συγκεκριμένα, στις 3:30 έγινε η έξοδος του Επιταφίου στο Νοσημάτων Θώρακος...
και στο πρώην 409 Νοσοκομείο, στις 4 το απόγευμα έγινε η έξοδος στο ΚΕΤΧ ενώ στις 7 απόγευμα στον Άγιο Αλέξη.
Πηγή: attacktv