Σήμερα, Μ. Σάββατο, ο Μητροπολίτης Πατρών κ. Χρυσόστομος θα ιερουργήσει στη Θεία Λειτουργία (Α' Ανάσταση) στον ναό του Αγίου Ανδρέου...
Στις 9μμ θα υποδεχθεί στο εκκλησάκι του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου, δίπλα από την αρχιεπισκοπή, το Άγιο Φως που θα φτάσει από τα Ιεροσόλυμα.
Στις 11μμ στον ίδιο ναό θα προεξάρχει της Λειτουργίας της Αναστάσεως, που θα παρακολουθήσουν οι αρχές της πόλης. Άυριο Κυριακή του Πάσχα, το πρωί θα επισκεφθεί ιδρύματα της πόλης για να ευχηθεί σε όλους, ενώ στις 6μμ στον Άγιο Ανδρέα θα τελεστεί ο εσπερινός της Αγάπης.