Την αντίδραση του Δικτύου για τη Δημόσια Συγκοινωνία και τη Βιώσιμη Κινητικότητα «Επιβάτης»-Παράρτημα Πάτρας, προκάλεσαν οι δηλώσεις του ΟΣΕ, σύμφωνα με τις οποίες θα υπάρξει καθυστέρηση στην επέκταση της γραμμής του προαστιακού σιδηροδρόμου...

μέχρι την περιοχή του Αγίου Βασιλείου, εξαιτίας κλοπής των καλωδίων χαλκού που θα χρησιμοποιούνταν για να λειτουργήσουν οι προστατευτικές μπάρες.

Αναλυτικά, στην ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:

«Το τελευταίο διάστημα έγιναν όλες οι απαραίτητες εργασίες (κατασκευή αποβάθρας και χώρος στάθμευσης οχημάτων) από το Δήμο Πατρέων για την επέκταση του προαστιακού στον Άγιο Βασίλειο. Το συνεργείο του ΟΣΕ που κλήθηκε από Αθήνα για την επισκευή των ΑΣΙΔ βρήκε την καλωδίωση που είναι απαραίτητη για την λειτουργία τους κλεμμένη.

Θα θέλαμε να επισημάνουμε παρόλο τις κλοπές σε υλικοτεχνική υποδομή που έχουν γίνει στο δίκτυο στο τμήμα Ρίο – Άγιος Βασίλειος ότι η πρότασή μας είναι να επεκταθούν άμεσα τα δρομολόγια με τη μορφή αυτοεξασφάλισης δηλαδή η διέλευση από την αφύλακτη διάβαση να γίνεται με ευθύνη του μηχανοδηγού αφού ελαττώσει την ταχύτητα και βεβαιωθεί ότι οι κινούμενοι στις κάθετες οδούς έχουν αντιληφθεί την κίνηση συρμού. Αυτή η διαδικασία γίνεται στην προαστιακή γραμμή Πύργου – Κατακόλου αλλά και στην μέχρι πρότινος γραμμή Καλαμάτας – Μεσσήνης η οποία είχε 16 ζεύγη ημερησίως.

Με το σημερινό σκεπτικό ότι εφόσον δεν λειτουργούν τα δίφραχτα (ΑΣΙΔ), τότε δε θα έπρεπε να λειτουργεί η γραμμή του Κατακόλου ούτε να είχε λειτουργήσει η προαστιακή γραμμή Μεσσήνης. Και για να μην πάμε μακριά, από την οδό Ανθείας έως και τα Βραχνέικα υπάρχουν 8 αφύλακτες διαβάσεις παρόλο αυτά οι συρμοί πραγματοποιούσαν ανέκαθεν τα δρομολόγια προς Πύργο/Καλαμάτα κανονικά.

Οι ισόπεδες διαβάσεις μεταξύ Ρίου και Αγίου Βασιλείου είναι δύο: του Ακταίου και της περιοχής Παπανικολάου. Μέχρι πριν λίγα χρόνια αυτές οι διαβάσεις ήταν αφύλακτες παρόλο αυτά οι συρμοί του ΟΣΕ εκτελούσαν κανονικά τα δρομολόγια προς Αθήνα. Εάν η ταχύτητα του τραίνου μειώνεται προ της διάβασης η καθυστέρηση δεν θα υπερβαίνει το 1 λεπτό. Επίσης θα ήταν καλό να τοποθετηθεί σήμανση αφύλακτης διάβασης και προειδοποιητικές πινακίδες που να αυξάνουν την προσοχή των οδηγών και πεζών.

Είναι άδικο οι κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής του Αγίου Βασιλείου να μην απολαμβάνουν τα οφέλη ενός σύγχρονου και φιλικού προς το περιβάλλον μέσου μεταφοράς.»


 
Top