Ο Πολιτιστικός Οργανισμός του Δήμου Πατρέων υλοποιώντας την απόφαση της Δημοτικής Αρχής για καταπολέμηση του φαινόμένου της αυθαίρετης τοποθέτησης ψηφιακών εκτυπώσεων (Banners), χαρτονιών σε κολόνες, πανό σε δρόμους και πλατείες κ.λ.π., προχώρησε στη θέσπιση κανόνων και διαδικασιών σε ό,τι εμπίπτει στη δικαιοδοσία του...
Βασικοί στόχοι είναι η ελαχιστοποίηση της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος, η προστασία της αισθητικής των πολιτών, αλλά και η ενημέρωσή τους για τις εκδηλώσεις του Διεθνούς Φεστιβάλ Πάτρας 2011 και του Πολιτιστικού Οργανισμού του Δήμου Πατρέων.
Επιδίωξη είναι η ονομαστικοποίηση κάθε εκτύπωσης, η οποία θα τοποθετείται συγκεκριμένες ημέρες σε συγκεκριμένα σημεία, φέροντας το ανάλογο αριθμό μητρώου του Πολιτιστικού Οργανισμού του Δήμου Πατρέων.
Σε συνεργασία με την Αντιδημαρχία Καθαριότητας και Πρασίνου από τις 1750 θέσεις που έχουν την υποδομή και τη δυνατότητα να φέρουν ανάλογες εκτυπώσεις, θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά και μόνο 102 για τις εκδηλώσεις και 30 για σήμανση του Διεθνούς Φεστιβάλ.
Οι θέσεις αυτές είναι διάσπαρτες σε ολόκληρο το Δήμο σε όλες τις δημοτικές ενότητες και διαμερίσματα, στο δε ιστορικό κέντρο οι θέσεις που αναλογούν είναι 45.
Όσοι τοποθετούν εκτυπώσεις στα σημεία αυτά, έχουν και την ευθύνη της αποξήλωσης και ανακύκλωσης του υλικού.
Ταυτόχρονα ο Πολιτιστικός Οργανισμός του Δήμου Πατρέων σε συνεργασία με τους παραγωγούς των εκδηλώσεων που εντάσσονται στο πρόγραμμα του Διεθνούς Φεστιβάλ συμφωνήθηκε να μην αναρτήσουν αφίσες ή χαρτόνια σε κολόνες κ.λ.π.
Σε σχετική δήλωσή του ο Πρόεδρος του Πολιτιστικού Οργανισμού του Δήμου Πατρέων Αντώνης Σκιαθάς τονίζει: «Ήταν καιρός να μπει μια τάξη στο συγκεκριμένο ζήτημα, γιατί με πρόσχημα την ενημέρωση εδώ και χρόνια δημιουργήθηκε ένα φαινόμενο επιβαρυντικό για την πόλη. Τώρα κάθε εκτύπωση έχει όνομα, σκοπό, διάρκεια και ανακυκλώνεται. Για κάθε άλλη αυθαίρετη τοποθέτηση που ρυπαίνει τόσο την πόλη, όσο και την αισθητική, θα εφαρμόζεται ο κανονισμός καθαριότητας. Άλλωστε η πόλη διαθέτει αξιόπιστα ΜΜΕ στα οποία με επιτυχία μπορούν οι εταιρείες παραγωγής να προβάλουν τις εκδηλώσεις τους».
Βασικοί στόχοι είναι η ελαχιστοποίηση της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος, η προστασία της αισθητικής των πολιτών, αλλά και η ενημέρωσή τους για τις εκδηλώσεις του Διεθνούς Φεστιβάλ Πάτρας 2011 και του Πολιτιστικού Οργανισμού του Δήμου Πατρέων.
Επιδίωξη είναι η ονομαστικοποίηση κάθε εκτύπωσης, η οποία θα τοποθετείται συγκεκριμένες ημέρες σε συγκεκριμένα σημεία, φέροντας το ανάλογο αριθμό μητρώου του Πολιτιστικού Οργανισμού του Δήμου Πατρέων.
Σε συνεργασία με την Αντιδημαρχία Καθαριότητας και Πρασίνου από τις 1750 θέσεις που έχουν την υποδομή και τη δυνατότητα να φέρουν ανάλογες εκτυπώσεις, θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά και μόνο 102 για τις εκδηλώσεις και 30 για σήμανση του Διεθνούς Φεστιβάλ.
Οι θέσεις αυτές είναι διάσπαρτες σε ολόκληρο το Δήμο σε όλες τις δημοτικές ενότητες και διαμερίσματα, στο δε ιστορικό κέντρο οι θέσεις που αναλογούν είναι 45.
Όσοι τοποθετούν εκτυπώσεις στα σημεία αυτά, έχουν και την ευθύνη της αποξήλωσης και ανακύκλωσης του υλικού.
Ταυτόχρονα ο Πολιτιστικός Οργανισμός του Δήμου Πατρέων σε συνεργασία με τους παραγωγούς των εκδηλώσεων που εντάσσονται στο πρόγραμμα του Διεθνούς Φεστιβάλ συμφωνήθηκε να μην αναρτήσουν αφίσες ή χαρτόνια σε κολόνες κ.λ.π.
Σε σχετική δήλωσή του ο Πρόεδρος του Πολιτιστικού Οργανισμού του Δήμου Πατρέων Αντώνης Σκιαθάς τονίζει: «Ήταν καιρός να μπει μια τάξη στο συγκεκριμένο ζήτημα, γιατί με πρόσχημα την ενημέρωση εδώ και χρόνια δημιουργήθηκε ένα φαινόμενο επιβαρυντικό για την πόλη. Τώρα κάθε εκτύπωση έχει όνομα, σκοπό, διάρκεια και ανακυκλώνεται. Για κάθε άλλη αυθαίρετη τοποθέτηση που ρυπαίνει τόσο την πόλη, όσο και την αισθητική, θα εφαρμόζεται ο κανονισμός καθαριότητας. Άλλωστε η πόλη διαθέτει αξιόπιστα ΜΜΕ στα οποία με επιτυχία μπορούν οι εταιρείες παραγωγής να προβάλουν τις εκδηλώσεις τους».