Κι όμως, παρότι λόγω της κρίσης αρκετοί θέλουν να περάσουν με φέρυ μποτ, από και προς τη Στερεά Ελλάδα, αντί να χρησιμοποιήσουν τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου καθώς το αντίτιμο είναι χαμηλότερο σε σχέση με το τέλος διέλευσης της γέφυρας, στην πράξη διαπιστώνουν ότι αυτό δεν είναι και τόσο εύκολο...
Και ο λόγος είναι ότι τα φέρυ μποτ που έχουν απομείνει στη γραμμή είναι πλέον λιγοστά. Και ως εκ τούτου, και τα δρομολόγια τους αραιά. Γιατί, όμως; Λογικά, δεν θα έπρεπε να εκτελούν περισσότερα φέρυ μποτ δρομολόγια στη γραμμή Ρίου- Αντιρρίου, ώστε να αξιοποιήσουν οι ιδιοκτήτες τους στο έπακρο την οικονομική κρίση;
Σύμφωνα με πληροφορίες, ουκ ολίγα σκάφη που είχαν δρομολογηθεί κάποτε στη γραμμή πουλήθηκαν από τους ιδιοκτήτες τους στην Αφρική!
Προφανώς, έκριναν ότι με τη γέφυρα τα σκάφη τους θα σάπιζαν αγκυροβολημένα στο Ρίον και έτσι τα πούλησαν στη μαύρη ήπειρο. Που να ήξεραν ότι θα ερχόταν μια μέρα που τα φέρυ μποτ θα μπορούσαν να επιστρέψουν δριμύτερα!
Πηγή: blog.gr
Και ο λόγος είναι ότι τα φέρυ μποτ που έχουν απομείνει στη γραμμή είναι πλέον λιγοστά. Και ως εκ τούτου, και τα δρομολόγια τους αραιά. Γιατί, όμως; Λογικά, δεν θα έπρεπε να εκτελούν περισσότερα φέρυ μποτ δρομολόγια στη γραμμή Ρίου- Αντιρρίου, ώστε να αξιοποιήσουν οι ιδιοκτήτες τους στο έπακρο την οικονομική κρίση;
Σύμφωνα με πληροφορίες, ουκ ολίγα σκάφη που είχαν δρομολογηθεί κάποτε στη γραμμή πουλήθηκαν από τους ιδιοκτήτες τους στην Αφρική!
Προφανώς, έκριναν ότι με τη γέφυρα τα σκάφη τους θα σάπιζαν αγκυροβολημένα στο Ρίον και έτσι τα πούλησαν στη μαύρη ήπειρο. Που να ήξεραν ότι θα ερχόταν μια μέρα που τα φέρυ μποτ θα μπορούσαν να επιστρέψουν δριμύτερα!
Πηγή: blog.gr