Η DATA RC, στα πλαίσια των προσπαθειών στήριξης της τοπικής επιχειρηματικότητας και της τοπικής οικονομίας πραγματοποιεί διάφορες δράσεις για αυτό τον σκοπό...
Στα πλαίσια των παραπάνω δράσεων θα παρουσιάσει την Παρασκευή 3 Ιουνίου και ώρα 20:00 στην ΑΓΟΡΑ ΑΡΓΥΡΗ τα αποτελέσματα της πρόσφατης έρευνας που έχει ολοκληρώσει με θέμα: «Οι Αχαιοί και η καταναλωτική τους συμπεριφορά έναντι των Αχαϊκών προϊόντων και καταστημάτων».
Στόχος της έρευνας ήταν η καταγραφή της καταναλωτικής συμπεριφοράς των Αχαιών. Εάν έχουν τοπική καταναλωτική συνείδηση, εάν γνωρίζουν τα Αχαϊκά προϊόντα και καταστήματα, εάν τα αναζητούν, εάν θα τα αγόραζαν εάν τα έβρισκαν και τα αναγνώριζαν ως αχαϊκά, εάν θεωρούν ότι είναι καλύτερα, υγιεινότερα, φθηνότερα κλπ.
Επίσης θα παρουσιασθεί και η: «Έρευνα αγοράς στους Παραγωγούς Αχαϊκών Προϊόντων». Η οποία είχε σαν στόχο την καταγραφή των απόψεων των παραγωγών γύρω από θέματα ανάπτυξης πωλήσεων και προώθησης των προϊόντων που παράγουν.
Και οι δύο αυτές έρευνες αποτελούν σημαντικά εργαλεία κατανόησης της καταναλωτικής συμπεριφοράς και βοηθούν σημαντικά τους επιχειρηματίες να προγραμματίσουν και εφαρμόσουν δράσεις και ενέργειες οι οποίες θα τους φέρουν πιο κοντά στον καταναλωτή ώστε να ενισχύσουν την ζήτηση των προϊόντων τους και ειδικά μέσα σε αυτή την δύσκολη οικονομική συγκυρία.
Τέλος θα παρουσιασθεί και η δράση που αφορά στ ην έκδοση του εντύπου «ΑΧΑΪΚΑ εκπτωτικά ΚΟΥΠΟΝΙΑ» το οποίο είναι ένας κατάλογος προσφορών προς τους καταναλωτές από τοπικούς παραγωγούς και τοπικά καταστήματα.
Στα πλαίσια των παραπάνω δράσεων θα παρουσιάσει την Παρασκευή 3 Ιουνίου και ώρα 20:00 στην ΑΓΟΡΑ ΑΡΓΥΡΗ τα αποτελέσματα της πρόσφατης έρευνας που έχει ολοκληρώσει με θέμα: «Οι Αχαιοί και η καταναλωτική τους συμπεριφορά έναντι των Αχαϊκών προϊόντων και καταστημάτων».
Στόχος της έρευνας ήταν η καταγραφή της καταναλωτικής συμπεριφοράς των Αχαιών. Εάν έχουν τοπική καταναλωτική συνείδηση, εάν γνωρίζουν τα Αχαϊκά προϊόντα και καταστήματα, εάν τα αναζητούν, εάν θα τα αγόραζαν εάν τα έβρισκαν και τα αναγνώριζαν ως αχαϊκά, εάν θεωρούν ότι είναι καλύτερα, υγιεινότερα, φθηνότερα κλπ.
Επίσης θα παρουσιασθεί και η: «Έρευνα αγοράς στους Παραγωγούς Αχαϊκών Προϊόντων». Η οποία είχε σαν στόχο την καταγραφή των απόψεων των παραγωγών γύρω από θέματα ανάπτυξης πωλήσεων και προώθησης των προϊόντων που παράγουν.
Και οι δύο αυτές έρευνες αποτελούν σημαντικά εργαλεία κατανόησης της καταναλωτικής συμπεριφοράς και βοηθούν σημαντικά τους επιχειρηματίες να προγραμματίσουν και εφαρμόσουν δράσεις και ενέργειες οι οποίες θα τους φέρουν πιο κοντά στον καταναλωτή ώστε να ενισχύσουν την ζήτηση των προϊόντων τους και ειδικά μέσα σε αυτή την δύσκολη οικονομική συγκυρία.
Τέλος θα παρουσιασθεί και η δράση που αφορά στ ην έκδοση του εντύπου «ΑΧΑΪΚΑ εκπτωτικά ΚΟΥΠΟΝΙΑ» το οποίο είναι ένας κατάλογος προσφορών προς τους καταναλωτές από τοπικούς παραγωγούς και τοπικά καταστήματα.