Πάτρα: Ερωτηματικά για τον διαγωνισμό του τηλεφωνικού κέντρου του Νοσοκομείου Ρίου
Από τον Διευθυντή της Data Rc Θεόδωρο Λουλούδη λάβαμε την παρακάτω επιστολή, η οποία αν μη τι άλλο, δημιουργεί πολλά ερωτηματικά σε σχέση με την μελλοντική λειτουργία του Νοσοκομείου της Πάτρας αλλά και την παροχή εργασίας σε ανθρώπινο δυναμίκό της περιοχής...
Ο διαγωνισμός είναι προγραμματισμένος για αύριο.
"Κύριε διευθυντά, η εταιρία μας παρέχει υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πολιτών που επιθυμούν ραντεβού σε νοσοκομεία της χώρας, μεταξύ των οποίων και στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών.
Με την τεχνογνωσία που έχουμε, εξυπηρετώντας άνω των 6.000 πολιτών ανά ημέρα, και αποσκοπώντας στη βελτίωση και αναβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχονται στους πολίτες, καταθέσαμε επισήμως πολλές φορές στη διοίκηση του Π.Γ.Ν.Π., προτάσεις (που βασίζονται σε στατιστικά στοιχεία της λειτουργίας των εξωτερικών ιατρείων) οι οποίες συμβάλλουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, στη μείωση της αναμονής, στην αύξηση των εσόδων του Νοσοκομείου και στη μείωση δυσλειτουργιών και παρατυπιών που σήμερα υφίστανται σε έκταση.
Λάβαμε κατ' επανάληψη προφορικές διαβεβαιώσεις για τη χρησιμότητα των προτάσεών μας και για τη συζήτηση τους σε Δ.Σ. Αυτό όμως δεν έγινε ποτέ. Ούτε μετά από δύο δημόσιες προτροπές της 6ης Υ.Π.Ε. (στην οποία έχουμε κοινοποιήσει τις προτάσεις μας).
Σήμερα το Π.Γ.Ν.Π. βρίσκεται σε διαδικασία διαγωνισμού για την εκ νέου ανάθεση της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των ασθενών. Ο διαγωνισμός δεν έχει επιλύσει κανένα από τα προβλήματα που το Νοσοκομείο αντιμετωπίζει στον τομέα αυτό και επιπλέον στερείται διαδικασιών και προδιαγραφών που εξασφαλίζουν την αξιοπιστία του.
Σας παρακαλούμε να δημοσιεύσετε την επιστολή μας και να στρέψετε την προσοχή σας στο θέμα αυτό, διερευνώντας τους ισχυρισμούς μας και ενημερώνοντας τους αναγνώστες σας σχετικά."
Πηγή: dete