Πάτρα: Μπαράζ απολύσεων στα μέσα ενημέρωσης - Ποιοι έχουν κάνει τις περισσότερες απολύσεις
Με το λιγότερο δυνατό προσωπικό έφθασαν σε σημείο να εργάζονται κανάλια και εφημερίδες της Πάτρας, ενώ αναμένονται και οι εξελίξεις στην εφημερίδα «Πελοπόννησος» για να δούμε στην πράξη αν θα συμπληρωθεί το «παζλ»...
Μόνο το «Achaia Channel» δείχνει να μην κάνει ούτε μία απόλυση σε αντίθεση με «Super B» (πρώτο σε απολύσεις), «Tele Time» και «Patra Tv» που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο (απολύσεις ή αποχωρήσεις) μείωσαν το προσωπικό τους.
Στις εφημερίδες η κατάσταση είναι εξίσου τραγική. Πλέον ακόμη και ημερήσια φύλλα εκδίδονται με ελάχιστο προσωπικό, με τους εκδότες να δηλώνουν ανήμποροι να ξεπεράσουν την κρίση και να μιλούν για πρωτοφανή εποχή για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
Παράλληλα η διαφήμιση έχει πέσει κατακόρυφα, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις φθάνουμε στο σημείο να καταργούνται και συνδρομές.
Όσο για τα τιμολόγια; Σε ορισμένες περιπτώσεις οι τιμές των διαφημιστικών πακέτων φθάνουν στους υποψήφιους διαφημιζόμενους με έκπτωση μέχρι και 50% σε σχέση με πέρυσι. Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει πως στο τέλος αποβαίνει προς όφελος των εφημερίδων - ραδιοφωνικών ή τηλεοπτικών σταθμών.