"Πάγια θέση μας ως Ε.&Ε.Σ.Π., σε ό,τι αφορά το θαλάσσιο μέτωπο της Πάτρας, είναι να αποδοθεί στην πόλη και τους κατοίκους της και να αξιοποιηθεί αναλόγως, έτσι ώστε να είναι φιλικό προς το περιβάλλον και τους ανθρώπους...


Κάτι τέτοιο όμως δεν το βλέπουμε να γίνεται μέχρι στιγμής, από πλευράς κυβέρνησης, αλλά και από πλευράς Δημοτικής Αρχής, η οποία ελέω εκλογών προφανώς, αντέδρασε χλιαρά στην ανακοίνωση για συγκρότηση νέας επιτροπής, που θα… έρθει από την Αθήνα, να μας πει, τι θα κάνει με το λιμάνι της δικής μας πόλης.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση από πλευράς Δήμου, αμέσως μετά την προ ημερών σύσκεψη, υπό τον Θεοδ. Πάγκαλο και τη συμμετοχή του Δημάρχου Ανδ. Φούρα, του Νομάρχη και υποψηφίου Δημάρχου, Δημ. Κατσικόπουλου και του προέδρου του Ο.Λ.ΠΑ. Γ. Ζεπάτου, το μόνο που έγινε γνωστό, είναι ότι θα συσταθεί επιτροπή...

Επί της ουσίας δηλαδή, δεν ανακοινώθηκε τίποτα νέο ή συγκεκριμένο!

Αντίθετα, τα όσα ανακοινώθηκαν, μας πήγαν πολύ πίσω από την ημέρα (30-3-2010) που η τότε Υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Λούκα Κατσέλη, συμφώνησε «για την ανάγκη επαναπροσδιορισμού της χερσαίας ζώνης του Λιμένος Πατρών με στόχο την εξασφάλιση στον Ο.Λ.ΠΑ., τόσο της έκτασης από τον ποταμό Γλαύκο έως και τον ποταμό Διακονιάρη, όσο και την προσωρινή χρήση του τμήματος του παραλιακού μετώπου από την οδό Θεσσαλονίκης έως και την οδό Κολοκοτρώνη. Τα υπόλοιπα τμήματα του παραλιακού μετώπου θα επανέλθουν στο Ελληνικό Δημόσιο ως ανοιχτή παραλιακή ζώνη με στόχο την έξοδο της πόλης προς τη θάλασσα».

Φτάσαμε σήμερα όμως και τίποτα δεν έχει προχωρήσει, παρ’ όλες τις δεσμεύσεις του σημερινού Πρωθυπουργού, όταν επισκέφθηκε την Πάτρα, σαν αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.
Αντίθετα, αυτά που έχουν αρχίσει να «διαρρέονται» εκ νέου ως πληροφορίες στον Τύπο, είναι ότι τα λιμάνια, μεταξύ των οποίων και αυτό της Πάτρας, μαζί με τα περιουσιακά τους στοιχεία, θα μετατραπούν σε Α.Ε. οι οποίες θα εισαχθούν στο Χρηματιστήριο και θα πωληθούν σε ιδιώτες, τουλάχιστον κατά ποσοστό 45%.

Καλούμε τους υποψήφιους Δημάρχους της Πάτρας, να πάρουν ΣΑΦΗ ΘΕΣΗ στο ζήτημα και να μας πουν, πώς θα διεκδικήσουν αποτελεσματικά για την Πάτρα αυτό που της ανήκει.
Τι θα πράξουν στην περίπτωση που δεν υπάρχει ανταπόκριση. Πώς θα το αντιμετωπίσουν;

Προτείνουμε άμεσα με πρωτοβουλία του Δήμου και όλων των φορέων:

Α) Συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας όλων των πολιτών με αποκορύφωμα συλλαλητήριο στο μόλο Αγίου Νικολάου, με σύνθημα «Πάμε Μόλο».
Β) Άμεσα οι φορείς της πόλης, με επικεφαλής τον Δήμαρχο, να ανέβουν στην Αθήνα και να ζητήσουν ΕΔΩ και ΤΩΡΑ, λύση πριν τις εκλογές, όπως είχε γίνει και με την περίπτωση του αυτοκινητοδρομίου.

Σε διαφορετική περίπτωση, φοβούμεθα ότι η πόλη θα πληρώσει, μόνη από όλη την Ελλάδα, την ανασταλτικότητα και τα μειωμένα αντανακλαστικά.

Υπενθυμίζουμε, ότι η θέση μας και οι προτάσεις μας, ως Εμπορικός και Εισαγωγικός Σύλλογος Πάτρας για τη λιμενική ζώνη, είναι όπως την καταθέσαμε και στη συνάντηση που είχαμε με τη διοίκηση του Ο.Λ.ΠΑ., με τη μορφή υπομνήματος:

1. Άμεσα λειτουργία του Νέου Λιμανιού.
2. Απόδοση μέρους της Λιμενικής ζώνης στην πόλη. Το οφείλει.
3. Ήπιες παρεμβάσεις στην υποδιαμόρφωση Λιμενικής ζώνης.
4. Δημιουργία Μαρίνας, αναψυχής, ενυδρείου, κ.ά.
5. Αναπτυξιακές δραστηριότητες (προσέλευση κρουαζιερόπλοιων).
6. Δημιουργία ποδηλατοδρόμων, χώρων περιπάτου κ.λ.π.
7. Δημιουργία παρκινγκ (πλωτών για την διευκόλυνση της πόλης).
8. Κανένα νέο κτίσμα. "


ΕΚ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

 
Top