Το «Jenny Jenny» έκανε πρεμιέρα στα σαββατοκύριακα του MEGA κρατώντας κάτι από την φινέτσα που είχε η ελληνική ταινία και τον αέρα μιας αμερικανικής εκπομπής. Η Τζένη Μπαλατσινού παρουσίασε την ομάδα που θα μας φιλοξενήσει στο σπίτι της και θα μοιραστεί τα μυστικά της από ένα ευρύ φάσμα ενδιαφερόντων, μαγειρική, μόδα, ομορφιά, τεχνολογία, παιδιά, κατοικίδια, ταξίδια, άθληση, διατροφή και φυσικά πολλούς καλεσμένους με χαλαρή διάθεση για κουβέντα.

Με τα όρια ανάμεσα σε κάθε ενότητα της εκπομπής να απαλύνονται με λογικές συνδέσεις η εκπομπή κέρδισε σε δυναμισμό κάνοντας τους τηλεθεατές να νιώσουν οικειότητα και την ζεστασιά ενός πραγματικού σπιτιού, στο οποίο η Τζένη Μπαλατσινού ήταν η οικοδέσποινα που είχες φανταστεί. Πώς εκφράστηκε αυτό σε ποσοστά τηλεθέασης;

To “Jenny Jenny” συγκέντρωσε στο γενικό σύνολο 11% στους πίνακες τηλεθέασης της Nielsen και 14% στο δυναμικό κοινό, όπου παρέμεινε υψηλότερα από τις δύο live ψυχαγωγικές εκπομπές που βρίσκονταν απέναντι της, οι οποίες περιορίστηκαν σε μονοψήφια ποσοστά την κοινή ώρα προβολής τους. Η εκπομπή της Τζένης Μπαλατσινού έφτασε στο διάστημα 13:15 – 13:30 στο 15,7% σημειώνοντας την υψηλότερη επίδοση της.

Το «Σπίτι μου σπιτάκι μου» απέσπασε το 10,7% των τηλεθεατών στο γενικό σύνολο και το 11,1% στο δυναμικό κοινό, ενώ το «Στα καλά καθούμενα» 9,% και 8% αντίστοιχα.

Πηγή: zappit
 
Top