Η τραγουδίστρια Μελίνα Ασλανίδου, μίλησε στο περιοδικό ΕΓΩ, για την προσωπική της ζωή και αποκάλυψε πως έχει απατηθεί, έχει δεχτεί σωματική βία και έχει πέρασει κατάθλιψη.

Μιλώντας για την προδοσία που έχει δεχτεί σε σχέση αλλά και για το πώς την διαχειρίστηκε, λέει:«Εννοείται έχω απατηθεί. Όταν το έμαθα, πληγώθηκα πολύ, γιατί ήταν η πρώτη μου σχέση. Είχα πολύ θυμό, κυρίως απέναντι στην κοπέλα που πήγε με τον σύντροφο μου. Δεν έπρεπε. Ένιωσα πως ακόμα και μια φίλη μου μπορεί να μην είναι άξια της εμπιστοσύνης μου. Όμως όλοι οι άνθρωποι είναι φτιαγμένοι να κάνουν λάθη για να μάθουν και να βρουν κάποια στιγμή κι εκείνοι τον δρόμο τους. Το έχω αποδεχτεί. Έπειτα από ένα τέτοιο γεγονός, θέλεις πολλή δουλειά με τον εαυτό σου για να μπορέσεις να χτίσεις μια υγιή σχέση με έναν άνθρωπο, να τον εμπιστευθείς και να σε εμπιστευθεί».

Μάλιστα, η Μελίνα δε διστάζει να περιγράψει την στιγμή που ένας άλλος σύντροφος της πήγε να την κακοποιήσει σωματικά:

«Έχει συμβεί και αυτό. Κάποιος πήγε να σηκώσει το χέρι του, αλλά το άρπαξα και το γύρισα πίσω. Με σόκαρε όταν συνέβη. Η βία είναι από τη φύση της σοκαριστική. Έφυγα άμεσα από τη σχέση. Η μητέρα μου μου έλεγε πάντα “να μην ανεχτείς ποτέ βία στη ζωή σου”».


 
Top