Ο Γιώργος Λιάγκας αναφέρθηκε στον αέρα του Πρωινού για την συνάντηση που είχε με τον Μάρκο Σεφερλή.

Ο παρουσιαστής είπε: "Δεν θα πω τι είπαμε με τον Σεφερλή , γιατί θα ανάψει φωτιές και πυρκαγιές ."

"Όμως θα σας πως μια ιστορία" είπε ο Λιάγκας. "Όταν ήμασταν με τη Φαίη στο Πρωινό του Mega, ήθελα τον Μάρκο ως καλεσμένο, όμως ένα μεγάλο στέλεχος τον έκοβε συνεχώς γιατί δεν είναι του επιπέδου του Mega, το ίδιο στέλεχος δεν ήθελε και εμένα στο Mega γιατί με θεωρούσαν λαϊκό! "

"Μου έκοψαν τον Σεφερλή ως καλεσμένο τρεις φορές στο Mega. Δε θέλανε να τον δουν στα μάτια τους... Όταν τον φωνάξαμε καλεσμένο, τον είδανε και μου στείλανε μήνυμα και μου είπαν στον αέρα να του κάνω πρόταση για το Just The Two OF Us και έτσι έγινε... και ξαφνικά τον αγάπησαν... Και εγώ έλεγα στη Φαίη δυνατός μας αντίπαλος θα ήταν ο Μάρκος απέναντί μας και τον βάλανε, άσχετα αν κερδίσαμε στο τέλος".




 
Top