Παράπονα για «φουσκωμένους» λογαριασμούς της ΔΕΥΑΠ εκφράζει σημαντικός αριθμός καταναλωτών από διαφορετικές πλευρές της Πάτρας. «Δεν εξηγείται» απαντά ο Βασίλης Λοτσάρης, αντιπρόεδρος της δημοτικής επιχείρησης, «καθώς δεν έχουν γίνει αυξήσεις», και ζητάει από τους πολίτες, όταν διαπιστώνουν αυξημένα τιμολόγια σε σύγκριση με προηγούμενες καταναλώσεις, να το δηλώνουν στη ΔΕΥΑΠ.
Δέκτης παραπόνων έγινε η «Πελοπόννησος» από την ανατολική πλευρά της πόλης (Εγλυκάδα, Περιβόλα κ.ά.) και όχι μόνο (Αγιος Ιωάννη Πράτσικα κ.ά.). Οι καταναλωτές διαπίστωσαν ότι οι δύο τελευταίοι λογαριασμοί που έλαβαν ήταν αρκετά αυξημένη σε σύγκριση με τους λογαριασμούς του προηγούμενου εξαμήνου. Για παράδειγμα, συμπολίτισσα που συνήθιζε να πληρώνει λίγο πάνω από τα 50€, αυτή τη φορά κλήθηκε να πληρώσει πάνω από τα 90€…
Σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις οι συμπολίτες που επικοινώνησαν με την «Πελοπόννησο», είπαν ότι θεώρησαν προσωρινούς τους «φουσκωμένους» λογαριασμούς, καθώς αφορούσαν σε καλοκαιρινές καταναλώσεις (λόγω των συχνών μπάνιων, του ποτίσματος κ.ά.). Το φαινόμενο, όμως, επαναλήφθηκε και στους τελευταίους λογαριασμούς, γι' αυτό και δυσφόρησαν.