Η ιστορία της Θεοδώρας είναι μια ακόμη ιστορία απο τις χιλιάδες που καθημερινά καλείται να εξιχνιάσει η υπηρεσία δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος...


Η 32χρονη, που εδώ και λίγα χρόνια δουλεύει ως νοσηλεύτρια-καθώς ο στίβος δεν της έδωσε τίποτε παρά τον πρωταθλητισμό και τα δεκαπέντε χρόνια στερήσεων και πειθαρχίας-είδε τον εαυτό της σε πορνοσαϊτ να ποζάρει και παράλληλα να καλεί τους υποψήφιους πελάτες της για γούστα έναντι αμοιβής.

Οι φωτογραφίες εκλάπησαν πριν μερικές μέρες σε παραλία της Κρήτης στην περιοχή της Ελούντας, μαζί με το κινητό της τηλέφωνο. Η Θεοδώρα θα περάσει το κατώφλι της Υπηρεσίας προκειμένου να κάνει μήνυση κατ΄αγνώστων και "να μαζέψει" ότι μπορεί.

«Για να τα καταφέρω δουλεύω πια ως νοσηλεύτρια και κάποιες μέρες κάνω τα ρεπό μιας φίλης μου λουλουδούς στα μπουζούκια». Και μέσα σε όλα, η Θεοδώρα καλείται ν΄αντιμετωπίσει και την διαπόμπευση «Έκανα λάθος που κρατούσα στο κινητό μου αυτές τις φωτογραφίες. Όμως ήταν προσωπικές στιγμές τις οποίες τις κρατούσα γιατί μου θύμιζαν κάτι όμορφο. Δεν περίμενα ποτέ ότι θα έβλεπα τον εαυτό μου ξαφνικά σε σελίδες με πορνό περιεχόμενο. Ευτυχώς για μένα το πρόσωπό μου δε φαίνεται διαφορετικά θα είχα μεγαλύτερα προβλήματα».

Η Θεοδώρα αποκαλύπτει: «Έχασα το κινητό μου την προηγούμενη εβδομάδα στην Ελούντα. Είχαμε πάει σε παραλία με παρέα και ξαφνικά επιστρέφοντας απο τη θάλασσα διαπίστωσα ότι το κινητό μου έλειπε. Πήγα στο αυτοκίνητό αλλά τίποτε. Δε φανταζόμουν ποτέ ότι θα γινόταν αυτό. Μίλησα με δικηγόρο και θα απευθυνθώ στη Δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος». Συμπέρασμα. Ποτέ μη διατηρείτε «πιπεράτα» αρχεία στα κινητά σας. Μπορεί να συμβεί το απροσδόκητο!

Ακολουθούν κάποιες φωτογραφίες, οι οποίες δημοσιεύθηκαν κατόπιν συνεννόησης με την Θεοδώρα!











Πηγή: nasosblog
 
Top