Ώριμες μελέτες και ένταξη του Λιμανιού στα διευρωπαϊκά δίκτυα είναι δύο παράγοντες που ζεσταίνουν το σενάριο της υπόγειας διέλευσης του νέου τρένου από την Πάτρα...
Το τεράστιο ποσό που απαιτείται όμως καθιστά πλέον το όραμα από απαγορευτικό έως και εξωφρενικό.
Μπορεί όμως η πόλη να απεμπολήσει τη θεωρητική αυτή δυνατότητα, από τη στιγμή που η Πολιτεία δεν το «ξεκόβει», αλλά αντίθετα επιμένει να το υιοθετεί, έστω και ως σχέδιο; Δεν παύουμε όμως να μιλάμε για... 600 εκατομμύρια ευρώ, πάνω κάτω, αν σας λέει κάτι ένα τέτοιο ποσό σε τέτοια εποχή.
Κατά την οποία, παρεμπιπτόντως, η πόλη επείγεται για σχεδιασμούς επί του θαλασσίου μετώπου. Και αυτό οδηγεί σε μια παγιδευτική αντίφαση: Από τη μια να επείγεται, από την άλλη να περιμένει εάν και πότε θα βρεθούν τα 600..
Πηγή: Πελοπόννησος
Το τεράστιο ποσό που απαιτείται όμως καθιστά πλέον το όραμα από απαγορευτικό έως και εξωφρενικό.
Μπορεί όμως η πόλη να απεμπολήσει τη θεωρητική αυτή δυνατότητα, από τη στιγμή που η Πολιτεία δεν το «ξεκόβει», αλλά αντίθετα επιμένει να το υιοθετεί, έστω και ως σχέδιο; Δεν παύουμε όμως να μιλάμε για... 600 εκατομμύρια ευρώ, πάνω κάτω, αν σας λέει κάτι ένα τέτοιο ποσό σε τέτοια εποχή.
Κατά την οποία, παρεμπιπτόντως, η πόλη επείγεται για σχεδιασμούς επί του θαλασσίου μετώπου. Και αυτό οδηγεί σε μια παγιδευτική αντίφαση: Από τη μια να επείγεται, από την άλλη να περιμένει εάν και πότε θα βρεθούν τα 600..
Πηγή: Πελοπόννησος
