Φόβους για πάγωμα των έργων στην Κορίνθου - Πατρών εκφράζουν οι εργαζόμενοι στα εργοτάξια της γαλλικής Vinci που συνεχίζει να διώχνει κόσμο, απολύοντας από τις αρχές του μήνα 50 επιπλέον εργαζομένους...
Εάν προστεθούν και οι άλλες διώξεις που από τον περασμένο Δεκέμβριο έφτασαν τα 70 άτομα, το εργασιακό «αιματοκύλισμα» δείχνει να μην έχει τέλος. Είναι χαρακτηριστικό ότι από τα 360 άτομα προσωπικό που απασχολούσαν μέχρι πρόσφατα οι Γάλλοι, σήμερα με το ζόρι έχουν μείνει 240…
Ακόμη πιο ανησυχητικές για τους εργαζομένους είναι οι νέες εργασιακές συνθήκες που έχει επιβάλει η εταιρεία. Οπως αποκαλύπτει ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων «Η Γαλαρία», κ. Θοδωρής Τσελεπής, η εταιρεία επιβάλλει εκ περιτροπής εργασία ορισμένες ημέρες της εβδομάδας στο προσωπικό γραφείου.
Υποστηρίζει επίσης ότι οι μόνες εργασίες που γίνονται σήμερα στο έργο αφορούν τα τούνελ, που όπως αναφέρει είναι μπροστά έναν χρόνο!
Οι απολύσεις, η αβεβαιότητα και το «κάθισμα» των τεχνικών εργασιών έχουν καταστήσει πενθήμερη την εργασία, γι’ αυτό και τα Σαββατοκύριακα το μόνο στοιχείο που θυμίζει στους οδηγούς ότι ο δρόμος είναι υπό κατασκευή είναι οι διάσπαρτοι κώνοι.
Οι εξελίξεις στην Ολυμπία Οδό που κατασκευάζει την αμαρτωλή Κορίνθου - Πατρών εντείνουν τον προβληματισμό και στις άλλες συμβάσεις παραχώρησης, καθώς το φαινόμενο των απολύσεων έχει αρχίσει να γενικεύεται.
Πριν από λίγες ημέρες απολύσεις έγιναν και στην Ιόνια Οδό, που κατασκευάζει τον αυτοκινητόδρομο από Αντίρριο έως Γιάννενα, ενώ την περασμένη εβδομάδα, όπως αναφέρει ο κ. Τσελεπής, συγκροτήθηκε το σωματείο εργαζομένων στον Αξονα Κεντρικής Ελλάδας στη Δυτική Θεσσαλία, όπου κι εκεί τα έργα έχουν παγώσει.
Πηγή: protothema
Εάν προστεθούν και οι άλλες διώξεις που από τον περασμένο Δεκέμβριο έφτασαν τα 70 άτομα, το εργασιακό «αιματοκύλισμα» δείχνει να μην έχει τέλος. Είναι χαρακτηριστικό ότι από τα 360 άτομα προσωπικό που απασχολούσαν μέχρι πρόσφατα οι Γάλλοι, σήμερα με το ζόρι έχουν μείνει 240…
Ακόμη πιο ανησυχητικές για τους εργαζομένους είναι οι νέες εργασιακές συνθήκες που έχει επιβάλει η εταιρεία. Οπως αποκαλύπτει ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων «Η Γαλαρία», κ. Θοδωρής Τσελεπής, η εταιρεία επιβάλλει εκ περιτροπής εργασία ορισμένες ημέρες της εβδομάδας στο προσωπικό γραφείου.
Υποστηρίζει επίσης ότι οι μόνες εργασίες που γίνονται σήμερα στο έργο αφορούν τα τούνελ, που όπως αναφέρει είναι μπροστά έναν χρόνο!
Οι απολύσεις, η αβεβαιότητα και το «κάθισμα» των τεχνικών εργασιών έχουν καταστήσει πενθήμερη την εργασία, γι’ αυτό και τα Σαββατοκύριακα το μόνο στοιχείο που θυμίζει στους οδηγούς ότι ο δρόμος είναι υπό κατασκευή είναι οι διάσπαρτοι κώνοι.
Οι εξελίξεις στην Ολυμπία Οδό που κατασκευάζει την αμαρτωλή Κορίνθου - Πατρών εντείνουν τον προβληματισμό και στις άλλες συμβάσεις παραχώρησης, καθώς το φαινόμενο των απολύσεων έχει αρχίσει να γενικεύεται.
Πριν από λίγες ημέρες απολύσεις έγιναν και στην Ιόνια Οδό, που κατασκευάζει τον αυτοκινητόδρομο από Αντίρριο έως Γιάννενα, ενώ την περασμένη εβδομάδα, όπως αναφέρει ο κ. Τσελεπής, συγκροτήθηκε το σωματείο εργαζομένων στον Αξονα Κεντρικής Ελλάδας στη Δυτική Θεσσαλία, όπου κι εκεί τα έργα έχουν παγώσει.
Πηγή: protothema