Με δυσκολίες, αλλά χωρίς να παρατηρούνται ελλείψεις πραγματοποιείται η τροφοδοσία της αγοράς τις τελευταίες ημέρες εξαιτίας της κινητοποίησης των ιδιοκτητών φορτηγών δημόσιας χρήσης...

Αυτή την ώρα βρίσκονται παραταγμένα στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας στο ύψος της Μεταμόρφωσης 68 φορτηγά, στα διόδια της Ελευσίνας 49, στον Σκαραμαγκά 87, στην Πετρόλα 40, στα διόδια Λουτρακίου 35, στο ΣΕΦ 36, στον κόμβο του Μαρκόπουλου 39 και στην Βουλιαγμένη-Αλίμου 43.

«Η συνέχιση των απεργιακών κινητοποιήσεων θα έχει αναπόφευκτα επιπτώσεις στις επιχειρήσεις και μάλιστα σε μία χρονική στιγμή που δεν υπάρχει κανένα περιθώριο», λέει ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ), Βασίλης Κορκίδης, στα «Νέα».

Μάλιστα, όπως επισημαίνει, εάν μέχρι την Δευτέρα δεν έχει βρεθεί λύση η ΕΣΕΕ από κοινού με την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων πρόκειται να αναλάβει πρωτοβουλία, ώστε να βρεθεί συμβιβαστική λύση.

Την ίδια ώρα, ο Σύνδεσμος Εταιρειών Εμφιαλώσεως Φυσικού Μεταλλικού Νερού με ανακοίνωσή του επισημαίνει τα σοβαρά προβλήματα που δημιουργεί η νέα απεργία των ιδιοκτητών φορητών αυτοκινήτων στις επιχειρήσεις του κλάδου.

Εν τω μεταξύ, την ερχόμενη εβδομάδα θα κλείσει το θέμα της απελευθέρωσης των εμπορευματικών μεταφορών με την ψήφιση του νομοσχεδίου την Τρίτη ή την Τετάρτη από την Ολομέλεια της Βουλής, ενώ η κυβέρνηση θα εξετάσει το ενδεχόμενο να δοθούν κίνητρα για την απόσυρση των παλαιών φορτηγών, όπως αναφέρει «Το Βήμα».

Η συζήτηση ολοκληρώθηκε στην αρμόδια Επιτροπή και επί των άρθρων και επί της αρχής, με τον υπουργό Υποδομών, Δ.Ρέππα, να απευθύνει έκκληση στους ιδιοκτήτες να συνταχθούν με την πολιτεία για την ομαλή, όπως είπε, μετάβαση σε ένα εκσυγχρονισμένο ευρωπαϊκό καθεστώς αντί να δίνουν μάχη με το βλέμμα στο παρελθόν. «Η πολιτεία έχει τα μέσα να προστατεύσει την κοινωνία και να εξασφαλίσει την ομαλή λειτουργία της αγοράς προς όφελος της οικονομίας και της ανάπτυξης» είπε ο υπουργός και επεσήμανε ότι δεν υπάρχουν περιθώρια για άλλες καθυστερήσεις.

Ο κ. Ρέππας ξεκαθάρισε για ακόμη μία φορά ότι δεν πρόκειται να υπάρξει παράταση της μεταβατικής περιόδου, ούτε επιστροφή του 35% της αξίας της άδειας των ιδιοκτητών ΦΔΧ μετά την πάροδο της περιόδου.

Επίσης, έσπευσε να καθησυχάσει τους βουλευτές που διατύπωσαν επιφυλάξεις για ορισμένες διατάξεις σχετικά με τον κίνδυνο δημιουργίας καρτέλ αλλά και «εισβολής» ξένων οδηγών στην Ελλάδα. Οι βουλευτές πρότειναν να προβλεφθεί και γραπτώς στο σχετικό άρθρο ότι μεταφορικές εταιρείες μπορούν να ιδρύονται μόνο από πολίτες χωρών-μελών της ΕΕ.

Πηγή: newsroom ΔΟΛ
 
Top