Με τη συνδρομή των υπαλλήλων των νομαρχιών θα μπορούν να προσέρχονται στις τράπεζες οι καταναλωτές και να καταθέτουν τις αιτήσεις τους για την ένταξή τους...
στο νόμο για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά, εφόσον οι τράπεζες αρνούνται να τους εξυπηρετήσουν.

Με εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή προς τις Διευθύνσεις Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων δίνεται εντολή στους αρμόδιους υπαλλήλους, εφόσον υφίσταται σχετική καταγγελία, να προσέρχονται στα καταστήματα των πιστωτικών ιδρυμάτων με τον καταναλωτή και να συντάσσουν επί τόπου σχετική έκθεση για το γεγονός.

Ίδια έκθεση θα συντάσσεται για την περίπτωση άρνησης παραλαβής της αίτησης εξώδικης ρύθμισης της οφειλής, από την οποία πλέον θα τεκμηριώνεται και η αποτυχία της προσπάθειας εξώδικης ρύθμισης, ώστε να μπορεί ο καταναλωτής να ασκήσει το δικαίωμά του για δικαστική ρύθμιση των οφειλών του.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο, οποιοσδήποτε καταναλωτής συναντήσει στο μέλλον άρνηση παραλαβής της αίτησης για χορήγηση βεβαίωσης οφειλών με οποιοδήποτε πρόσχημα ή εμπρόθεσμης χορήγησης αυτής, μπορεί να απευθυνθεί στις Διευθύνσεις Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων ζητώντας τη συνδρομή τους ή να καταγγείλει το γεγονός στις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή.

Για το περιεχόμενο της εγκυκλίου ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή Δ. Σπυράκος ενημέρωσε τους εκπροσώπους των τραπεζών κατά τη διάρκεια συνάντησης που πραγματοποιήθηκε.
 
Top