Με τη φράση "Καταλαβαίνω την προσπάθεια της απέναντι πλευράς να μην καταθέσω σήμερα", ξεκίνησε η κατάθεση της Μάγδας Φύσσα, μητέρας του αδικοχαμένου Παύλου Φύσσα.

Στη συνέχεια η κα Φύσσα, περιέγραψε με λεπτομέρειες τα συμβάντα εκείνης της ημέρας.

"Για την υπόθεση και την στυγερή δολοφονία του γιου μου, στις 17 του μηνός, ημέρα Τρίτη στις 17.30 το απόγευμα χαιρετηθήκαμε. Θα πήγαινε να δει μπάλα. Θα έψαχναν κατάστημα να δουν την μπάλα. Ήταν από τις λίγες φορές που θα έβλεπε την μπάλα χωρίς τον πατέρα του και τους φίλους του. Στις 17.30 το απόγευμα χαιρετηθήκαμε και είπαμε οτι θα τα πούμε το πρωί. Εκείνη τη μέρα χρειάστηκε να πάω με την κόρη μου. Από τις πέντε και μισή το απόγευμα το παιδί μου δεν μου ξαναμίλησε και δεν ήπιαμε ξανά ποτέ τον καφέ μας. Πήγα στην κόρη μου ξέροντας οτι στο σπίτι ειναι ο σύζυγος και δεν υπήρχε τίποτα που να προμηνύει οτι θα γίνει αυτο το κακό. Περίπου στις 2 τη νύχτα χτυπάει το κουδούνι και το τηλέφωνο του παιδιού και μιλάει ο πατέρας της απο το τηλέφωνο του κουνιάδου της. Η κόρη μου του λέει: "μπαμπά γιατι μιλάς απο εδώ" και τότε καταλάβαμε ότι έγινε κατι κακό. Της είπε: "άνοιξέ μου την πόρτα"."

Και συνέχισε με δάκρυα στα μάτια: "Ανοίγει η πόρτα και βλέπω έναν άνθρωπο να προσπαθεί να μιλήσει να μας πει τι έγινε. Τον ρώτησα "τι συμβαίνει και για ποιον θα μου πεις;" Μου είπε οτι "ο Παύλος χτύπησε και ειναι στο Κρατικό και ήρθα να σε πάρω". Σε καμιά περίπτωση δεν το πίστεψα οτι απλά χτύπησε. Δεν θέλησα να του κάνω ερωτήσεις. Του είπα "Μέχρι εδώ ήταν; Αυτό ήταν στη ζωή μας;" πίστεψα οτι θα δω τα μάτια του και θα καταλάβω τι έχει γινει." Η κα Φύσσα συνεχίζει να περιγράφει τις στιγμές αγωνίας μέχρι να φτάσει στο νοσοκομείο. Λέει ότι δεν μιλάει στον δρόμο και ελπίζει να είναι στην εντατική. "Καταλαβαίνω ότι είναι κάτι σοβαρό", επισημαίνει.

"Φτάνω στο Κρατικό και βλέπω συγγενείς και φίλους και δεν περιμένω να μου πει κανείς τίποτα. Ρωτάω, βλέπω δυο γιατρούς τρέχω μέσα. Ένας άντρας και μια γυναίκα. Με κοίταγε στα μάτια η γυναίκα και δεν μου έλεγε. Τους παρακάλεσα να μου πουν τι εχει γινει με το παιδί μου αρχίζω να τραβάω τα παραβάν. Αν δεν μου πείτε τώρα τι έχει γίνει τους είπα. Ο γιατρός μου έδωσε ένα χάπι και μου ειπε την αλήθεια. Ότι ο Παύλος έφυγε. Λέω "πως ειναι δυνατόν πως έφυγε;" Μου είπε οτι τον μαχαίρωσαν στην καρδιά η Χρυσή Αυγή. Αλλά μου ειπε "σας παρακαλώ πολυ τον έχουν πιάσει".

Τον ρώτησα: "Πώς έγινε; Δεν γινόταν κατι;" Μου είπε οτι δεν υπήρχε περίπτωση να σωθεί και δεν θα προλαβαίναμε. Τότε ζητάω να πάω να δω το παιδί μου. Πράγματι πήγα στον θάλαμο. Πέντε και μισή το απόγευμα μιλάγαμε και είπαμε ότι θα τα πούμε το πρωί. Στις τρεις είδα το παιδί μου στον νεκροθάλαμο. Όσο γι αυτούς που λένε οτι τον τρόμαξαν τους είπα πως δεν τρόμαξε. Προσπάθησα να τον ζεστάνω να σηκωθεί".

Η κατάθεση της κας Φύσσα συνεχίζεται.


 
Top