Την ώρα που τα capital controls έχουν πλήξει ως επί το πλείστον τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα, μια αλυσίδα καταστημάτων όχι μόνο αντιστάθηκε αλλά αύξησε κι όλας τις πωλήσεις της.

Ο λόγος για την σουηδική αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης Hennes & Mauritz (H&M) η οποια κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της τον φετινό Σεπτέμβριο κατά 11% σε σχέση με τον ίδιο μήνα της περσινής χρονιάς.

Στις 24 Σεπτεμβρίου, η εταιρία είχε ανακοινώσει ότι οι πωλήσεις των πρώτων 22 ημερών του Σεπτεμβρίου εμφάνιζαν αύξηση 12%, καθώς οι θερμοκρασίες σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές είχαν επιστρέψει σε κανονικά επίπεδα μετά από τον ασυνήθιστά ζεστό Αύγουστο.

Ο συνολικός αριθμός των καταστημάτων της αλυσίδας ανερχόταν σε 3.733 στις 30 Σεπτεμβρίου 2015, έναντι 3.338 στις 30 Σεπτεμβρίου 2014.

Η ποσοστιαία μεταβολή των πωλήσεων του Οκτωβρίου αναμένεται να δημοσιευθεί στις 16 Νοεμβρίου.

Πηγή: fpress
 
Top