Εφιάλτης η διέλευση της γραμμής από την πόλη.

Η πληροφορία έχει φθάσει στον Δήμο εδώ και μέρες. Ο ΟΣΕ αγνοώντας την μελέτη της ΕΡΓΟΣΕ για βύθιση της γραμμής του τρένου σε δύο σημεία, στο γήπεδο της Παναχαϊκής και μέχρι τον Άγιο Ανδρέα, καταλήγει στην απόφαση να «χωρίσει» την Πάτρα από το θαλάσσιο μέτωπό της. Η συγκεκριμένη μελέτη είχε προϋπολογισμό 150 εκατομμυρίων ευρώ και είχε προταθεί επί των ημερών του πρώην Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ Κώστα Σπηλιόπουλου. Ωστόσο φαίνεται πως τα πράγματα άλλαξαν. Έτσι από το πρώτο σχέδιο της υπογειοποίησης (κόστους 700 εκατομμυρίων ευρώ) φθάσαμε στην βύθιση και από εκεί…. στην υπέργεια γραμμή και μάλιστα με τοίχος που θα υψωθεί εκατέρωθέν της (προφανώς για να μην γίνονται ατυχήματα).

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές ο Δήμος έχει την έγκυρη πληροφορία πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ παρέδωσε τη μελέτη στον ΟΣΕ βάση της οποίας το τρένο θα περάσει υπέργεια από την πόλη, σηκώνοντας φράχτη σχεδόν 4 μέτρων εκατέρωθεν της γραμμής. Η τοποθέτηση φράχτη είναι αναγκαία, αφού το τρένο είναι ηλεκτροκίνητο και μάλιστα η τάση θα είναι υψηλή.

Αυτό σημαίνει ότι θα αλλοιωθεί η ίδια η φυσιογνωμία της πόλης με έναν φράχτη – τέρας που θα αποκόψει τον ιστό της Πάτρας από το θαλάσσιο μέτωπο, κρύβοντας τη θάλασσα!

Ωστόσο, ο ίδιος ο Δήμαρχος Κώστας Πελετίδης, έχει μεταβεί πολλές φορές στην Αθήνα και έχει καταστήσει σαφές προς όλους (Υπουργείο, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΟΣΕ ) ότι όσο θα είναι δήμαρχος, δεν θα επιτρέψει αυτό το έγκλημα.

Έφτασε δε στο σημείο να τους πει ξεκάθαρα: «NO PASARAN»!\

Πηγή: patrastimes
 
Top