Στο δημοτικό συμβούλιο συζητείται σήμερα το σχέδιο της δημοτικής αρχής για το κυκλοφοριακό. O προγραμματισμός της Δημοτικής Αρχής περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, παρκινγκ όπου θα μπορούν να παρκάρουν δωρεάν οι οδηγοί και στη συνέχεια να μεταφέρονται με λεωφορεία στο κέντρο, αλλαγές στην εκ περιτροπής στάθμευση (πρώην παρκόμετρα), παρεμβάσεις έξω από τα σχολεία της πόλης, ποδηλατόδρομους, προτάσεις για την βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχει το αστικό ΚΤΕΛ, φροντίδα για τα ΑμεΑ, αλλαγές στις πιάτσες των ΤΑΞΙ κ.α.

Στο μεταξύ σύμφωνα με τα στοιχεία που συνοδεύουν τις μελέτες, οι οποίες συνοδεύουν το θέμα στο συμβούλιο, το πρωί και το μεσημέρι είναι η πιο δύσκολες περίοδοι για την κυκλοφορία ενώ οι πέντε διασταυρώσεις που μποτιλιάρουν περισσότεροι είναι οι ακόλουθες, όπως δημοσιεύει η Πελοπόννησος.

Κολοκοτρώνη και Κορίνθου, Γούναρη και Κορίνθου, Βορείου Ηπείρου και Κορίνθου, Ελευθερίου Βενιζέλου και Κορίνθου, 28ης Οκτωβρίου και Κορίνθου.

Επίσης, προκύπτει ότι η Κορίνθου λειτουργεί σε συνθήκες συμφόρησης και όσο πλησιάζει στην Αγίας Σοφίας οι συμφόρηση γίνεται πιο έντονη.

Η οδος Κανακάρη εξυπηρετεί πολύ χαμηλότερους κυκλοφοριακούς φόροτυς σε σχέση με τον Κορίνθου και στην πρωινή και στην απογευματινή αιχμή.

Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στο υψηλό ποσοστό δικύκλων που παρατηρείται σε κεντρικές οδούς, που ξεπερνά το 20% τις περιόδους αιχμής.


 
Top