Στη φυλακή θα οδηγηθούν ο 38χρονος πρώην αθλητής αλλά και πρώην μοντέλο και οι δυο συγκατηγορούμενοί του, οι οποίοι απολογήθηκαν την Πέμπτη ενώπιον του 19ου τακτικού ανακριτή για εμπλοκή στο κύκλωμα διακίνησης των 27 κιλών κοκαΐνης, αξίας 1,5 εκατ. ευρώ. Και οι τρεις κρίθηκαν προφυλακιστέοι, μετά τις πολύωρες απολογίες τους.

Ο 38χρονος υποστήριξε στην απολογία του υποστήριξε πως ήταν «ο τελευταίος τροχός» της αμάξης στη διακίνηση της ποσότητας των ναρκωτικών. Η ανταμοιβή του, όπως είπε, θα ήταν αποκλειστικά και μόνο η ποσότητα της κοκαίνης που θα έπαιρνε για δική του χρήση.

Σύμφωνα με τον συνήγορό του, Σάκη Κεχαγιόγλου, ο 38χρονος πρώην αθλητής που μεσουρανούσε στις πασαρέλες στις αρχές του 2000 υποστήριξε: «Δεν είμαι εγώ ο εγκέφαλος. Δεν είμαι ο οργανωτής. Είμαι ο "τελευταίος τροχός" της αμάξης. Υπήρξα αναλώσιμος. Όλη η εμπλοκή μου οφείλεται στη μακροχρόνια εξάρτηση μου από την κοκαΐνη και άλλα ναρκωτικά. Επειδή δεν είχα χρήματα και είχα ισχυρή εξάρτηση από τα ναρκωτικά θα έπαιρνα μια ποσότητα ως αμοιβή για τη βοήθεια που θα έδινα σε τρίτους. Αν οργάνωνα εγώ τη μεταφορά της κοκαΐνης δεν θα ήμουν παρόν στην αποθήκη. Ήμουν το εκτελεστικό όργανο».

Μάλιστα, σύμφωνα με τους συνηγόρους του, το πρώην μοντέλο φέρεται να κατονόμασε ένα πρόσωπο στον ανακριτή υποστηρίζοντας οτι εκείνος τον έμπλεξε στην υπόθεση.

Πηγή: Zougla
 
Top