Απαντήσεις στις καταθέσεις προσφύγων, που βρίσκονταν στο μοιραίο σκάφος μαζί με τον τρίχρονο Αϊλάν και, αναφέρουν ότι ο ίδιος ο πατέρας του παιδιού ήταν ο διακινητής και οδηγούσε το σκάφος δίνει ο πατέρας. Ο Αμπντουλάχ Κουρντί αρνήθηκε τις κατηγορίες και απέρριψε τις δηλώσεις της γυναίκας. Μιλώντας σήμερα στην Daily Mail εξήγησε ότι «το σκέφτηκα να οδηγήσω το σκάφος, αλλά δεν το έκανα. Είναι όλα ψέματα. Γνωρίζω ότι υπήρχε μια οικογένεια Ιρακινών στο σκάφος και δύο παιδιά έχασαν τη ζωή τους -ένα αγόρι κι ένα κορίτσι. Δεν ξέρω γιατί τα λέει αυτά η Ζαϊνάμπ. Υπέφερε κι εκείνη όπως εγώ -έχασε τα παιδιά της, έχασα τα παιδιά μου».

«Έχω τρεις τάφους μπροστά μου και δεν έχω πια κανέναν στη ζωή» συμπλήρωσε ο πατέρας του Αϊλάν και του Γκαλίπ, ο οποίος, στο ναυάγιο στις ακτές της Αλικαρνασσού, έχασε και τη σύζυγό του.

Η Αμπάς εξήγησε στο Channel Ten πως ο Κουρντί είχε επιταχύνει, παρά την παράκλησή της να ελαττώσει ταχύτητα, γιατί φοβόταν. «Εκείνος ήταν ο διακινητής. Εκείνος οδηγούσε το πλοιάριο» δήλωσε σε αυστραλιανό δίκτυο η γυναίκα, η οποία έχασε δύο από τα παιδιά της στο τραγικό ναυάγιο.


 
Top