Η στυγερή δολοφονία του καπετάνιου Θανάση Λάμπρου στην Κοιλάδα Αργολίδας, παραμένει ακόμα γρίφος για τις αρχές που ετοιμάζονται να καλέσουν νέα άτομα να καταθέσουν ό,τι γνωρίζουν για τη συγκεκριμένη υπόθεση.

Μπορεί η ''μαύρη χήρα'' να βρίσκεται στις γυναικείες φυλακές Κορυδαλλού, όμως η υπόθεση δεν κλείνει και οι αστυνομικοί που την χειρίζονται ετοιμάζονται να ανοίξουν νέο κύκλο καταθέσεων, προκειμένου να πέσει φως στις άγνωστες πτυχές του εγκλήματος.

Στόχος τους, να βρουν τους λόγους για τους οποίους έγινε η δολοφονία αλλά και όσους πήραν μέρος σε αυτήν. Ο εισαγγελέας έκανε δεκτό το αίτημα των δικηγόρων της οικογένειας για αναπαράσταση και αναμένεται να οριστεί η ημερομηνία που θα γίνει.

''Την έπιασε με άλλον στο κρεβάτι''

Η Αθανασία, αδερφή του θύματος, υποπτευτόταν τη ''μαύρη χήρα'' από την αρχή: ''Δεν τον σκότωσε μόνη της. Είχε και συνεργούς. Ήταν στο σπίτι τη στιγμή της δολοφονίας και είχε βοήθεια στο φόνο. Αυτό που πιστεύω είναι ότι η Δήμητρα ήταν στο σπίτι του Τάκη και ο αδερφός μου, που πήγε εκεί, την έπιασε με κάποιον στο κρεβάτι και έγινε ό,τι έγινε''.

Η εξομολόγηση της ''μαύρης χήρας''

Η 38χρονη φέρεται να ομολόγησε πως σκότωσε τον άντρα της μετά από έντονη λογομαχία τους, αλλά αργότερα αρνήθηκε όλες τις κατηγορίες για το έγκλημα. Η ίδια υποστήριξε ότι οι αστυνομικές αρχές τής άσκησαν έντονη ψυχολογική πίεση καθώς όπως είπε για πολλές ώρες προσπαθούσαν να την κάνουν να παραδεχθεί ότι διέπραξε το έγκλημα, γι' αυτό και δεν υπέγραψε την ομολογία της.

“Δεν έχω ομολογήσει, δεν έχω υπογράψει καμία ομολογία - απολογία, άρα όχι φυσικά, δεν έχω ομολογήσει τίποτα", αποκάλυψε η χήρα στην Τατιάνα Στεφανίδου και στην εκπομπή της στο Ε-TV και στην ερώτηση πώς προέκυψε η αμολογία αναφέρει: Αυτό πρέπει να το ρωτήσουν από την ασφάλεια Ναυπλίου, αυτοί ξέρουν καλύτερα, προφανώς ήταν καλά μελετημένη η υπόθεση".

Και συμπλήρωσε: "Μου φαίνεται μια γελοιότητα γιατί ο άντρας μου ήταν πολύ δυνατό αγόρι 87-88 κιλά και εγώ 45. Τώρα πώς του πήρα εγώ το όπλο από το χέρι; Πώς δεν είχα μελανιές εγώ πάνω στο σώμα μου;Πώς δεν είχα αίματα πάνω στα ρούχα μου... Αυτό είναι γελοιότητα".

Τέλος, ξεσπά και λέει: “Κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι σημαίνει φυλακή και Κορυδαλλός, αναμένω κάθε λεπτό τη δικαίωση. Ο χρόνος δεν περνά εύκολα εδώ μέσα και ιδιαίτερα από κάποιον που είναι άδικα εδώ. Γιατί έχω περάσει πολύ άσχημα”.

Στην ομολογία της στους αστυνομικούς, η Δήμητρα Βούλγαρη περιέγραψε τη σχέση της με τον καπετάνιο και ανέφερε μεταξύ άλλων: Γνώρισα τον άντρα μου από όταν ήμουν 15 χρονών. Από την αρχή ο Θανάσης ήταν υπερβολικά ζηλιάρης, δεν είχε αυτοπεποίθηση, ενώ εγώ ήμουν πολύ κοινωνική και εύχαρη. Έτσι όταν με έβλεπε να μιλάω με κάποιο αγόρι, νόμιζε ότι εγώ τον απατούσα και μου έκανε σκηνές.

Όταν ήμουν σε ηλικία 16 ετών περίπου ενώ είχαμε σχέση είχαμε πάει ραντεβού στην εκκλησία της «Παναγίτσας» στο Δορούφι Κοιλάδας. Εκεί μου έκανε σκηνή ζηλοτυπίας και κάποια στιγμή έχασε τον έλεγχο σπρώχνοντας με στον γκρεμό. Ήμουν τυχερή γιατί έπεσα μόνο γύρω στα δύο μέτρα κάτω, διότι μπόρεσα και κρατήθηκα στα βράχια!

Το 2006 ενώ ο άντρας μου ήταν στη Μαγαδασκάρη διέρρευσε μία φημολογία ότι εγώ είχα εξωσυζυγική σχέση για 5 μήνες με τον 19χρονο… (…) Το διάστημα αυτό εκείνος είχε τουλάχιστον δύο εξωσυζυγικές σχέσεις. Μία μέρα έτυχε να είμαι δίπλα στο κινητό και διάβασα μήνυμα με αποστολέα ‘Κούλης’. Το μήνυμα έγραφε: «Σ’ αγαπώ πολύ, δεν θα σε ξεχάσω ποτέ, σε περιμένω’. (…) Τον Αύγουστο του 2008 ανακάλυψα πολλά μηνύματα ερωτικού περιεχομένου με αποστολέα το όνομα Ελένη. Έφτασα στο σημείο να τηλεφωνήσω στον αποστολέα των μηνυμάτων και άκουσα μια γυναικεία φωνή με αλλοδαπή προφορά».





Πηγή: Εκπομπή Tatiana Live
 
Top