Πρόσφατα η Μαρία Κορινθίου δέχτηκε πρόταση για να βρίσκεσαι στο «Σπίτι μου σπιτάκι μου», με την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου.

«Είναι αλήθεια αλλά δεν θα είμαι, γιατί δεν θέλω. Μου έχουν γίνει αρκετές προτάσεις παρουσίασης, ακόμα και για κεντρική και όχι μόνο να βρίσκομαι κάπου. Όσοι βρίσκονται μέσα σ' αυτόν το χώρο γνωρίζουν πολύ καλά τα «όχι» μου πάνω σ' αυτό το κομμάτι, που άλλοι θα παρακαλούσαν να τους είχαν γίνει οι προτάσεις αυτές. Η επιλογή που θα κάνω πρέπει να με αντιπροσωπεύει, να με ευχαριστεί και να είναι κάτι που θα με ανεβάσει πιο πολύ. Από κάθε δουλειά που κάνω ανεβαίνω ένα σκαλοπάτι. Στην προκειμένη περίπτωση εξετάζεις την πρόταση, τι ακριβώς έχουν να σου προτείνουν και από εκεί και πέρα πράττεις αναλόγως», λέει στο tv zapping και αποκαλύπτει τα «όχι» που έχει πει. «Αυτά «όχι» αφορούσαν δουλειές που παρα¬καλάς να τις κάνεις και δεν τα μετανιώνω καθόλου! Τη δεδομένη στιγμή δεν με αντιπροσώπευαν και ήθελα να δώσω βαρύτητα σε άλλα πράγματα. Όλες τις αποφάσεις τις παίρνω ύστερα από πολλή σκέψη», καταλήγει.

Πηγή: gossip-tv
 
Top