Η στυγερή δολοφονία του καπετάνιου Θανάση Λάμπρου στις 8 Δεκεμβρίου 2014 συγκλόνισε την Κοιλάδα Αργολίδας και όλο το πανελλήνιο. Ο άτυχος άντρας βρέθηκε νεκρός στην αυλή του σπιτιού του καλύτερου του φίλου. Το θύμα είχε δύο τραύματα από περίστροφο, που βρέθηκε δίπλα του, στο αριστερό μέρος του θώρακα και το κεφάλι.

Λίγους μήνες αργότερα, μετά από εντατικές έρευνες η σύζυγός του Δήμητρα Βούλγαρη οδηγείται στις γυναικείες φυλακές Κορυδαλλού, με ομόφωνη απόφαση ανακριτή και εισαγγελέα. Και τώρα η χήρα σπάει για πρώτη φορά τη σιωπή της μέσα από τις φυλακές και μιλά στην Τατιάνα Στεφανίδου και την εκπομπή Tatiana Live.

Αρχικά, η 38χρονη φέρεται να ομολόγησε πως σκότωσε τον άντρα της μετά από έντονη λογομαχία τους, αλλά αργότερα αρνήθηκε όλες τις κατηγορίες για το έγκλημα. Η ίδια υποστήριξε ότι οι αστυνομικές αρχές τής άσκησαν έντονη ψυχολογική πίεση καθώς όπως είπε για πολλές ώρες προσπαθούσαν να την κάνουν να παραδεχθεί ότι διέπραξε το έγκλημα, γι' αυτό και δεν υπέγραψε την ομολογία της.

“Δεν έχω ομολογήσει, δεν έχω υπογράψει καμία ομολογία - απολογία, άρα όχι φυσικά, δεν έχω ομολογήσει τίποτα", αποκάλυψε η χήρα στην Τατιάνα και στην ερώτηση πώς προέκυψε η αμολογία αναφέρει: Αυτό πρέπει να το ρωτήσουν από την ασφάλεια Ναυπλίου, αυτοί ξέρουν καλύτερα, προφανώς ήταν καλά μελετημένη η υπόθεση".

Και συμπλήρωσε: "Μου φαίνεται μια γελοιότητα γιατί ο άντρας μου ήταν πολύ δυνατό αγόρι 87-88 κιλά και εγώ 45. Τώρα πώς του πήρα εγώ το όπλο από το χέρι; Πώς δεν είχα μελανιές εγώ πάνω στο σώμα μου;Πώς δεν είχα αίματα πάνω στα ρούχα μου... Αυτό είναι γελοιότητα".

Τέλος, ξεσπά και λέει: “Κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι σημαίνει φυλακή και Κορυδαλλός, αναμένω κάθε λεπτό τη δικαίωση. Ο χρόνος δεν περνά εύκολα εδώ μέσα και ιδιαίτερα από κάποιον που είναι άδικα εδώ. Γιατί έχω περάσει πολύ άσχημα”.

Δείτε το βίντεο



Πηγή: tlife
 
Top