Ενάμιση χρόνο μετά το χωρισμό της από τον ηχολήπτη Φώτη Παπαθεοδώρου, με τον οποίο έζησαν μαζί περίπου έξι χρόνια, η ηθοποιός Εβελίνα Παπούλια μίλησε για το νέο άνδρα που βρίσκεται στο πλευρό της, αλλά και το ενδεχόμενο να ξαναπαντρευτεί ή να αποκτήσει δεύτερο παιδί.

Η ηθοποίος απαθανατίστηκε σε τρυφερά ενσταντανέ στην παραλία, με επιχειρηματία ονόματι Σταύρος, με τον οποίο είναι φίλοι από πολύ νεαρή ηλικία.

«Δεν μιλάω για τα προσωπικά μου και δεν πρόκειται να το κάνω τώρα», λέει η Εβελίνα, στην εφημερίδα «Αγορά», όταν τη ρωτούν αν βρήκε ξανά τον έρωτα, ενώ, ερωτηθείσα αν σχεδιάζει να παντρευτεί ξανά, η ηθοποιός λέει: «όχι βέβαια, είναι από τα τελευταία πράγματα που με ενδιαφέρουν. Εγώ θέλω να είμαι καλά με έναν άνθρωπο, μου αρέσει η συντροφικότητα και η αλληλοκατανόηση».

Όσο για το ενδεχόμενο να γίνει δεύτερη φορά μαμά; «Δεν μπορώ να απαντήσω, δεν είναι πάντως στα άμεσα σχέδιά μου. Έχω τόσα άλλα πράγματα να κάνω», αναφέρει!


 
Top