Με έβγαλαν Wink επειδή -λένε- κλείνω πονηρά το ματάκι μου συνέχεια! Η αλήθεια είναι οτι με πονάει αυτό το ματάκι, αλλά δεν τους το λεω να μην τους στεναχωρήσω...

Άλλωστε με έχουν περιποιηθεί τόσο καλά! Με πήραν αγκαλίτσα όταν έκλαιγα τρομαγμένος στη μέση του δρόμου γιατί είχα χάσει τη μαμά μου, με τάισαν καλά, μου έδωσαν καθαρό νερό και με πήγαν στο γιατρό που έκανε ότι μπορούσε για να γίνω ένα καθαρό και υγιές γατάκι (εμμμμ αυτό δεν μου άρεσε και πολύ, αλλά τι να κάνουμε; )

Μόνο το ματάκι μου δεν κατάφερε να γίνει καλά. Κι εκεί που παίζω και χαίρομαι, αρχίζει να πονάει και μετά παθαίνω πυρετό λένε. Κι έτσι ο γιατρός τους είπε οτι πρέπει να το καθαρίσει καλά, για να μην πάθω μόλυνση στον εγκέφαλο (σε ποιόν;;;) και οτι αυτό πρέπει να γίνει άμεσα. Αυτό θα στοιχίσει 100 ευρώ, που δεν ξέρω τι ακριβώς σημαίνει βέβαια, αλλά οι κυρίες που με φροντίζουν είπαν οτι πρέπει να ζητήσουμε βοήθεια απο σας.

Γι' αυτό σας ζητάω λίγη βοήθεια, γιατί πολύ χαριτωμένος είμαι που κλείνω το ματάκι μου και καθόλου δεν με πειράζει που δεν βλέπω, αλλά δεν θέλω να παθαίνω πυρετό και να διακόπτω τα παιχνίδια μου! Ούτε να κινδυνεύει ο εγκέφαλός μου που είπε ο γιατρός.

Όταν φτιάξω το ματάκι θα τους πω να σας βγάλουν φωτογραφίες να δείτε τι όμορφος που θα είμαι!
Σας ευχαριστώ πολύ πολύ!
Wink

Αν θέλετε να βοηθήσετε τον Wink μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογαριασμό μας ή το paypal με την αιτιολογία Wink. Ευχαριστούμε πολύ.

Για οποιοδήποτε ποσό στείλτε μας τα στοιχεία σας και θα σας ταχυδρομήσουμε απόδειξη.

Wink
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (Piraeus Bank):
ΖΩΟΦΙΛΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ
60 4001 0189 237
BIC : PIRBGRAA
IBAN GR76 0171 0400 0060 4001 0189 237


 
Top