"Προσευχόμαστε... Προσευχηθείτε όλοι..." λέει με το χέρι στην καρδιά ο ξάδελφος του Βαγγέλη Πέππου, Βαγγέλης Όθωνος για την κατάσταση της υγείας του.

Ο Βαγγέλης Πέππος δίνει την δικιά του μεγάλη "μάχη" να κρατηθεί στη ζωή μετά τον απίστευτο ξυλοδαρμό που δέχθηκε από σεκιούριτι γνωστού BAR της Μυκόνου. Ο Βαγγέλης Όθωνος, πρώτος του ξάδελφος, μιλάει αποκλειστικά στο ShowTime-cy για τις τελευταίες εξελίξεις της υγείας του αλλά και για τον χαρακτήρα του Βαγγέλη, του νεαρού Κύπριου που έφυγε από το νησί μας προκειμένου να δουλεψει και να είναι κοντά στην γυναίκα και στο παιδάκι του.

"Οι γιατροί μας είπαν ότι μπορούσαν να κάνουν το έκαναν. Δυστυχώς τώρα ο Βαγγέλης είναι στα χέρια του Θεού... Μέχρι την Κυριακή είναι σε τεράστιο κίνδυνο. Αναμένουμε κάνοντας απλά προσευχές. Αν πέρασει και η Κυριακή ίσως υπάρχει μια μικρή ελπίδα να τον σώσουμε...." λέει με πόνο στην καρδια και συνεχίζει...

"Με τον Βαγγέλη μεγαλώσαμε μαζί. Είναι ο... αδελφός μου. Θέλω να είμαι αισιόδοξος επειδή τον γνωρίζω καλά. Είναι δυνατός άνθρωπος, δουλευταράς. Έτοιμος να βοηθήσει την οικογένειά του και τους ανθρώπους δίπλα του. Ποτέ δεν πλήγωσε κανέναν.Έκανε το μωρό του και δουλεύει μέρα νύχτα για να του προσφέρει τα πάντα. Είναι ο μεγάλος μου αδελφός. Μεγαλώσαμε μαζί και όσοι τον έχουν γνωρίσει λατρεύουν τον χαρακτήρα του και το χαμόγελο του."

Οι γονείς του Βαγγέλη είναι εκεί, δίπλα του, Πως είναι η ψυχολογία τους, έχεις μιλήσει καθόλου μαζί τους...

Η θεία μου τώρα με όλα αυτά δεν μιλάει και πολύ. Μόνο με την μητέρα μου που είνα και η αδελφή της. Ευχόμαστε να πάνε όλα καλά. Προσευχηθείτε για τον Βαγγέλη μας. Σας παρακαλούμε....


 
Top