Το Facebook έχει μπει για τα καλά στην καθημερινότητα των Ελλήνων, με τις νεαρότερες ειδικά ηλικίες να έχουν υιοθετήσει πλήρως στην καθημερινότητα τους το διαδίκτυο. Στο προφίλ αναρτώνται πληροφορίες για την καθημερινότητα του ατόμου πληροφόρηση, μουσική, ταινίες, παιχνίδια ακόμη και ιδέες και πολιτικά φρονήματα.

Την ίδια στιγμή όμως, σύμφωνα με ευρήματα της έρευνας της Focus Bari, ένας στους δύο διευθυντές προσωπικού, μόλις λάβει ένα βιογραφικό, χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να «ερευνήσει» το ποιόν του υποψήφιου εργαζόμενου, ενώ 1 στους 3 έχει απορρίψει υποψήφιο λόγω της διαδικτυακής συμπεριφοράς του.

Τα ευρήματα της έρευνας τα παρουσίασε η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας ερευνών Βαλέρια Τσάμη στο 4ο Συνέδριο e-Business World 2015 που διοργάνωσε η Smartpress.



 
Top